![]() |
Wat is de allerslechtste film die je ooit hebt gezien?
Topic titel zegt genoeg.
Mega shark vs. giant octopus De titel klinkt veelbelovend, maar uiteindelijk heb ik stukken doorgespoeld omdat de film grotendeels ontzettend saai was. Open water Die haaien kwamen maar niet:mad: The new world Duurt veel te lang. Ik keek deze film in de sneak en het ging maar door en door en dat is alles wat ik me er van herinner. |
Cowboys and Aliens
Ik hou niet van cowboys en ook niet van Aliens (ET uitgezonderd, natuurlijk). Dus deze film kon me al niet bekoren, maar toen werd het nog erger :D(n) |
Ik weet nog dat ik Shark Tale echt vreselijk vond, bijna de bioscoop uitgelopen, maar ik vind de Dreamworks-animatiefilms over het algemeen van niet echt hoog niveau. Shrek (1) vond ik leuk, maar voor de rest vind ik ze maar matig.
Verder alle Scary Movie achtige parodiefilms. Soms zitten er een paar leuke grappen tussen maar voor de rest is het allemaal crap imho. |
Oh en de eerste twee Star Wars prequels passen ook wel in dit lijstje, net als Star Trek V en Star Trek X.
|
The New World is inderdaad pure blafkanker. Maar tegelijkertijd zijn de beelden en het geluid toch ook weer te mooi om het echt één van de slechtste films te maken. Hmm.
Ik heb onlangs Guesthouse Paradiso gezien en dat was wél een absolute bodemschraper. Nightmare City en films als Porky's zitten ook zo'n beetje op dat niveau. |
Star Wars 1 t/m 3. Niet per sé de slechtste films, maar het is wel wonderbaarlijk hoe ze een prima universum zo hard hebben kunnen verneuken.
Echte slechte films kijk ik niet af of kan ik niet herinneren. |
nou ja, Mega Shark en dat soort onzin zijn natuurlijk ook gemaakt om gewoon domme simpele films met heel weinig budget direct-to-TV te zijn :o Dat in acht nemende vind ik ze wel vermakelijk ;P
|
Oh, en Twilight natuurlijk.
|
- Batman & Robin Verschrikkelijk gedrocht.
- Een heleboel slechte 80s/90s komedies zoals Cop and a Half, Beethoven's 2nd, Dennis the Menace en Problem Child - Manos: The Hands of Fate Extreem amateuristische film waar niks van klopt. Eén van de laagst beoordeelde films op IMDB. - Robot Holocaust Naam zegt genoeg. - The Man who Saved the Earth Ook wel de Turkse Star Wars genoemd, inclusief regelrecht jatwerk van scenes uit het origineel. Lachwekkend in elk opzicht. |
|
Citaat:
|
Sucker Punch, een schoolvoorbeeld van een waardeloos scenario. Dat script moeten ze aan filmstudenten laten lezen om te laten zien wat er allemaal mis kan gaan. Het enige aan de film dat professioneel overkomt, is de visuele stijl van Snyder, maar die vind ik ook niks. Impactloze actie en kitscherige onzinshots.
Transformers 3, in IMAX 3D. Ik denk dat ie in 2D in een gewone bioscoop of op DVD iets draaglijker is. Niet dat het dan een goede film zou zijn; Michael Bay kan geen verhaal vertellen, geen acteurs regisseren en vooral geen actiescènes filmen. Maar in IMAX 3D is het allemaal nóg irritanter, schreeuweriger en hoofdpijnlijker. Yogi Bear mist gewoon het punt van de serie. Stomme beer. Jack and Jill, een Adam Sandler-komedie. Dus ja. Dance Flick is naast een standaard waardeloze pseudoparodie (al erg genoeg) ook extreem homofoob. Echt dat je denkt, jezus, hoe komen ze hiermee weg. Maar mijn minst favoriete film is natuurlijk Watchmen. Lang niet zo slecht als de andere films in mijn lijstje, maar gewoon zo zonde dat ze die aan Snyder hebben gegeven in plaats van aan iemand die het bronmateriaal kan loslaten en er lekker zijn eigen ding mee kan doen. Het boek verdiende een goede adaptatie, en die krijgt het nu niet, door retard Zack. Terug in de tijd en doodmaken die prutser. |
Vampires suck.
Ik ben zelf een Twilight liefhebber, maar hij leek me wel grappig. Bij de trailers lag ik dubbel, maar, samen met 3 andere mensen in de zaal (dat zegt al genoeg), zat ik me echt te vervelen en ik vond het zo belachelijk allemaal. :P |
War horse.
De titel zegt het al , oorlog en paarden. = Langdradig en saai. |
The Grey.
Het schoot heletijd DUURTLANG door m'n hoofd, en toen begon het eindelijk (dacht je) en toen was het ineens afgelopen. Zaadfilm. |
Drive angry. Kon mij gewoon compleet niet boeien...
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vergeet nog the Wicker man uit 2006
|
Citaat:
The Wicker Man vind ik dan wel weer hilarisch, althans een paar scènes. Dat is het fijne aan Nicolas Cage. |
Citaat:
Ik wist trouwens helemaal niet dat Nicolas Cage, helemaal geen Nicolas Cage heet :eek: :bloos: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nicolas Kim Coppola, familie van dus
|
Wij hadden vroeger thuis een soort clandestiene versie van Maugli. Dat is echt verreweg de slechtste film die ik ooit heb gezien. :y Er ontbraken random beelden, het geluid liep tien minuten achter op het beeld, scènes waren omgedraaid en alles was gewoon zo lélijk.
|
Citaat:
|
|
American Pie 5 was Verschikkelijk met een hoofdletter :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond Godzilla en Anaconda wel echt schandalig slecht.
En onlangs nog Snow White/Mirror Mirror. |
Citaat:
|
Hm, oke, ik snap je redenatie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maniac Nurses. En de titel zegt al genoeg lijkt me ;)
|
The Room.
Voordat ik The Room kende was het Jaws 3. Verder heb ik eigenlijk heel weinig écht slechte films gezien, ik weet ze altijd goed te mijden. |
Oja, The Room natuurlijk ook!
|
Ja, The Room mag ook wel op mijn lijste, hoewel ie minder slecht is dan Transformers 3 en Dance Flick.
|
Skyline.. wat een drama film
|
Alle Twilight films natuurlijk ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eventjes ontopic: Simply Irresistible. Ik ben een groot fan van SMG, maar ik weet echt niet waar deze film over gaat :D(N) |
revenge of the killer tomato`s
en iets met mega piranja`s of zo iets. de hele film had ik voorspeld en het ging precies zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Prey.
Amerikaanse familie komt vast te zitten tussen de leeuwen en er gaan mensen dood. Dit is echt typisch zo'n film die in de categorie zo slecht dat het grappig is valt. |
Ooit een zeer slechte Europese vampierfilm gezien, maar ik zou echt niet weten hoe die film heet.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |