Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Waarheen met de benen?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=186170)

carla-tje 14-08-2002 18:26

Waarheen met de benen??

Misschien een super-gekke vraag, maar 'k zit er mee!

Bij het vrijen in missionaris-positie, weet ik nooit goed waar ik met m'n benen heen moet. Als ik ze laat "zweven", gaan mijn spieren na verloop van tijd pijn doen. Zet ik mijn voeten op het bed, krijg ik spierpijn rond mijn dijen... Klem ik mijn voeten rond de bips van mijn schatje, krijg ik klachten dat hij niet goed kan stoten. De beste manier lijkt me de knieen optrekken tegen de borstkas en met de handen vasthouden, maar dan kan mijn schatje niet helemaal dicht bij mij komen liggen...

Ik baal dus! Wie van de meiden hier heeft er nog zo'n "waarheen met de voeten" probleem?

*Fallen_Tear* 14-08-2002 18:59

Ik sloeg ze altijd om hem heen , en daar had hij geen last van voor zover ik weet. Of je laat ze hem helemaal omhoogduwen....erg charmant ziet het er niet uit maar t is wel lekker :o

Mark 14-08-2002 20:06

Lekker stevig om hem heen. Dat is zo lekker innig! Woow, daar krijg je spontaan een binnenbroekse zaadlozing van.

Mark :cool: [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk! -]

LM 14-08-2002 20:18

Citaat:

carla-tje schreef:
Klem ik mijn voeten rond de bips van mijn schatje, krijg ik klachten dat hij niet goed kan stoten.
Whahahaha :D

Je benen? beetje afwisseling.. trek je benen is op, das wel lekker.
Of je het lang vol houd moet je niej aan mij vragen.

DarkCat 14-08-2002 20:57

Ik let nooit op waar ik mijn benen laat.. ik moet meer opletten dat ik zn rug niet openkrab :o

Lethalis 14-08-2002 21:09

Lenigheid heeft zo zijn voordelen .. rekoefeningen doen dus (y) :p

*Fallen_Tear* 14-08-2002 21:13

Citaat:

DarkCat schreef:
Ik let nooit op waar ik mijn benen laat.. ik moet meer opletten dat ik zn rug niet openkrab :o
Of iets te enthousiast in zijn schouder bijt :o

en nu weer ontopic :D

Black Rainbow 14-08-2002 21:33

gewoon afwisselen,ook standje afwisselen, of wat meer aan je beenspieren trainen, zodat ze meer kunnen hebben :)

Soullar 14-08-2002 23:53

Citaat:

DarkCat schreef:
:o

Embraced Pale Death 15-08-2002 00:42

Citaat:

DarkCat schreef:
:cool: (y)

'I'he Prophet 15-08-2002 10:02

Citaat:

DarkCat schreef:
Je moet juist opletten dat je dat wel doet toch? :confused:

:D

kastdeur 15-08-2002 10:04

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
Ik sloeg ze altijd om hem heen , en daar had hij geen last van voor zover ik weet. Of je laat ze hem helemaal omhoogduwen....erg charmant ziet het er niet uit maar t is wel lekker :o
precies. sla ze om zijn rug, trek ze op of leg ze over zijn schouders:o (y)

jnieuwelaar 15-08-2002 17:09

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

:D onder het motto: pijn is fijn, bloed moet en jeuk is leuk.

DarkCat 15-08-2002 20:21

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

Niet als je dan al spartelend een hele grote zuigzoen moet ondergaan als straf :D

~Dark Voice~ 15-08-2002 23:14

Citaat:

DarkCat schreef:
Niet als je dan al spartelend een hele grote zuigzoen moet ondergaan als straf :D
Ach dat heb je er dan toch wel voor over? :D

Zolang ie op een niet-zichtbare plek zit..

verbal-violence 16-08-2002 00:17

Het stoot absoluut niet lekker als je benen om je heen hebt , weet eiglijk ook neit waar ze die moet laten :confused:

~Dark Voice~ 16-08-2002 01:38

Citaat:

verbal-violence schreef:
Het stoot absoluut niet lekker als je benen om je heen hebt , weet eiglijk ook neit waar ze die moet laten :confused:
Is dat zo? Hmm dan ga ik ze er niet meer omheen leggen ofzow :D

Verder weet ik niet waar ik mijn benen laat, let ik niet op, zolang het niet vervelend is ofzow.

Soms over zijn schouder, soms heb ik gewoon mijn knieën gebogen (omhoog staand) en voeten plat op het bed, en dat hij er tussen ligt. Soms twee benen aan één kant zegmaar. Soms om hem heen geslagen. Soms omhoog, en dan vooral als ik hem zegmaar bij zijn kont vastheb..

Weet ik het.. hier let ik weinig op tijdens de seks zelf, maar als ik er nu zo over nadenk zie ik wel allemaal verschillende posities voor me :D haha

-Pinko- 16-08-2002 05:46

Als je heel open bent met je partner, moet je deze is een keer proberen.

je pakt een lange doek (laaken , Dekens) je bint bijde uiteindes om je vriendins enkels, niet te hard! gewoon dat ze in de knop kunnen rusten! en dan draag je met je nek het midden van de lange doek (deken of laaken)

ik hoop dat je hem snapt! het lijkt dan uhmm alsof je 2 emmers water draagt! maar dan draag jij je vriendins benen! dan kan ze geen spierpijn krijgen erin! ;) succes ermee! heeft wonderen gedaan voor ons!:P

adjus

-=Pinky=-

Black Sugar 16-08-2002 06:17

Gewoon afwisselen, eventjes op bed laten rusten, dan weer omhoog houden tot je weer moeie benen kroijgt, weer op bed laten rusten enz.

verbal-violence 16-08-2002 06:26

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Is dat zo? Hmm dan ga ik ze er niet meer omheen leggen ofzow :D

Verder weet ik niet waar ik mijn benen laat, let ik niet op, zolang het niet vervelend is ofzow.

Soms over zijn schouder, soms heb ik gewoon mijn knieën gebogen (omhoog staand) en voeten plat op het bed, en dat hij er tussen ligt. Soms twee benen aan één kant zegmaar. Soms om hem heen geslagen. Soms omhoog, en dan vooral als ik hem zegmaar bij zijn kont vastheb..

Weet ik het.. hier let ik weinig op tijdens de seks zelf, maar als ik er nu zo over nadenk zie ik wel allemaal verschillende posities voor me :D haha

In mijn ogen hoeft een meisje niet zoveel te doen tijdens het sex , ze moe tgewoon genieten zoals het hoort. Alleen dingen zoals benen om me heen hindert mij weer , dan kan ik niet gelijk stoten , maar alleemaal ongelijke stoten en ik kan dan niet helemaal achteruit dus voel ik me opgesloten :)

Beste is als zij ze omhoog heeft , dan kan ik echt lekker lange diepe langzame stoten geven ;) en dan ook onverwacht de tempo versnellen en haar de 7e hemel in stoten ;)

Marilyn 16-08-2002 14:31

Zeg maar op zijn schouders, die beentjes bewegen wel mee zo (heb je er ook geen last van ;) )...of je doet ze zeg wijd naar achter en dan kan hij tijdens het vrijen zijn hande erop leggen..

verbal-violence 16-08-2002 15:09

Citaat:

Marilyn schreef:
Zeg maar op zijn schouders, die beentjes bewegen wel mee zo (heb je er ook geen last van ;) )...of je doet ze zeg wijd naar achter en dan kan hij tijdens het vrijen zijn hande erop leggen..
keb nog nooit echt ieman dgehad die zover kon :) Leuk is als zij haar beentjes in lucht houd en ik pak ze vast :)

is dan lekkerder om haar heupen ( proberen ) beet te pakken en hard tegen je aan te stoten :)

rabecca 16-08-2002 15:52

gewoon langs je leggen een soort van in je nek maar niet in je nek weet je wel en dan ligt op mijn benen en mijn knieholtes zitten om zijn schouders (komt ie ook wel diep... af en toe wel pijnlijk maja)

-Meisje- 16-08-2002 16:48

Ik leg ze meestal gewoon op het bed of grond of waar dan ook, dus opgetrokken zeg maar... En als hij 'zit' tussen me, leg ik ze op zijn schouders maar da moet ik ook ni te lang proberen of k krijg ook krampen :o

*blue angel* 16-08-2002 16:54

ik wissel gewoon af
om te beginnen gewoon voeten naast hem
dan rond zijn middel
op den duur mijn knieën over zijn schouders (echt zaaaaaaaaaaaaalig :o lekker diep. lenig zijn roeleert :cool: :D )

*blue*

verbal-violence 16-08-2002 17:26

*verlangt naar een neiuwe vriendin* :(

Marilyn 16-08-2002 19:21

Citaat:

verbal-violence schreef:
*verlangt naar een neiuwe vriendin* :(
Ahhh... :( ...

verbal-violence 16-08-2002 19:38

Citaat:

Marilyn schreef:

Ahhh... :( ...

eenzaam heid , de onwinbare strijd... :(

Marilyn 16-08-2002 20:07

Citaat:

verbal-violence schreef:

eenzaam heid , de onwinbare strijd... :(

Je bent niet alleen..je hebt altijd mij nog ;)

verbal-violence 16-08-2002 20:43

Citaat:

Marilyn schreef:

Je bent niet alleen..je hebt altijd mij nog ;)

Oh wat lieeev! ;)

Marilyn 16-08-2002 20:47

Citaat:

verbal-violence schreef:

Oh wat lieeev! Msnen ? verveel me nu dood :S

Jahh, is goed joh..verveel me ook :) mail adres?

AlmereGirl 25-08-2002 11:54

Euhm....optrekken, gewoon laten liggen, om hem heen klemmen

ruby soho 25-08-2002 22:09

om hem heen klemmen, niet perse om zen middel, kan ook beetje om zijn benen heen

en tsjah anders optrekken ofzo

lijkt me dat je dat vanzelf wel merkt/kan bedenken tijdens de sex :confused:

Rioto 25-08-2002 23:43

Citaat:

carla-tje schreef:
Misschien een super-gekke vraag, maar 'k zit er mee!

Bij het vrijen in missionaris-positie, weet ik nooit goed waar ik met m'n benen heen moet. Als ik ze laat "zweven", gaan mijn spieren na verloop van tijd pijn doen. Zet ik mijn voeten op het bed, krijg ik spierpijn rond mijn dijen... Klem ik mijn voeten rond de bips van mijn schatje, krijg ik klachten dat hij niet goed kan stoten. De beste manier lijkt me de knieen optrekken tegen de borstkas en met de handen vasthouden, maar dan kan mijn schatje niet helemaal dicht bij mij komen liggen...

Ik baal dus! Wie van de meiden hier heeft er nog zo'n "waarheen met de voeten" probleem?

what tha fak is een missionaris positie ?!

notbonefish 26-08-2002 03:46

Citaat:

Maypole schreef:

what tha fak is een missionaris positie ?!

toen de christelijk missionarissen naar afrika & zuid ameika gingen om de 'barbaren' daar wat 'civilisatie' bij te brengen, zagen ze tot hun schrik dat de 'wilden' het op allerlei beestachtige standjes deden. natuurlijk waren ze maar al te bereid om het 'juiste' standje te laten zien :rolleyes:. vandaar heet dat standje sinds dien de missionaris positie :p

(vrouw onder plat op de ondergrond, man plat erbovenop)

STP 27-08-2002 20:21

Omheen klemmen is fijn en heel intiem

(y)

Kleine A* 30-08-2002 22:25

http://www.smilies.nl/eviltongue.gif

metalgirl 02-09-2002 09:42

Citaat:

-Meisje- schreef:
Ik leg ze meestal gewoon op het bed of grond of waar dan ook, dus opgetrokken
Mjah, ik ook, nog nooit problemen mee gehad eiluk.

spacegirl 02-09-2002 10:36

voor mij is t lekkerder als ik t naast hem laat liggen, hij vind t geiler als ik t om hem heen sla

emperor crono 04-09-2002 21:20

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

:D onder het motto: pijn is fijn, bloed moet en jeuk is leuk.

:D *grijns!* en spastisch is fantastisch
[edit] Bestaat er eigenlijk (volgens/voor jullie) een ideale positie? Just curious [/edit]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.