![]() |
Waarheen met de benen??
Misschien een super-gekke vraag, maar 'k zit er mee!
Bij het vrijen in missionaris-positie, weet ik nooit goed waar ik met m'n benen heen moet. Als ik ze laat "zweven", gaan mijn spieren na verloop van tijd pijn doen. Zet ik mijn voeten op het bed, krijg ik spierpijn rond mijn dijen... Klem ik mijn voeten rond de bips van mijn schatje, krijg ik klachten dat hij niet goed kan stoten. De beste manier lijkt me de knieen optrekken tegen de borstkas en met de handen vasthouden, maar dan kan mijn schatje niet helemaal dicht bij mij komen liggen... Ik baal dus! Wie van de meiden hier heeft er nog zo'n "waarheen met de voeten" probleem? |
Ik sloeg ze altijd om hem heen , en daar had hij geen last van voor zover ik weet. Of je laat ze hem helemaal omhoogduwen....erg charmant ziet het er niet uit maar t is wel lekker :o
|
Lekker stevig om hem heen. Dat is zo lekker innig! Woow, daar krijg je spontaan een binnenbroekse zaadlozing van.
Mark :cool: [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk! -] |
Citaat:
Je benen? beetje afwisseling.. trek je benen is op, das wel lekker. Of je het lang vol houd moet je niej aan mij vragen. |
Ik let nooit op waar ik mijn benen laat.. ik moet meer opletten dat ik zn rug niet openkrab :o
|
Lenigheid heeft zo zijn voordelen .. rekoefeningen doen dus (y) :p
|
Citaat:
en nu weer ontopic :D |
gewoon afwisselen,ook standje afwisselen, of wat meer aan je beenspieren trainen, zodat ze meer kunnen hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang ie op een niet-zichtbare plek zit.. |
Het stoot absoluut niet lekker als je benen om je heen hebt , weet eiglijk ook neit waar ze die moet laten :confused:
|
Citaat:
Verder weet ik niet waar ik mijn benen laat, let ik niet op, zolang het niet vervelend is ofzow. Soms over zijn schouder, soms heb ik gewoon mijn knieën gebogen (omhoog staand) en voeten plat op het bed, en dat hij er tussen ligt. Soms twee benen aan één kant zegmaar. Soms om hem heen geslagen. Soms omhoog, en dan vooral als ik hem zegmaar bij zijn kont vastheb.. Weet ik het.. hier let ik weinig op tijdens de seks zelf, maar als ik er nu zo over nadenk zie ik wel allemaal verschillende posities voor me :D haha |
Als je heel open bent met je partner, moet je deze is een keer proberen.
je pakt een lange doek (laaken , Dekens) je bint bijde uiteindes om je vriendins enkels, niet te hard! gewoon dat ze in de knop kunnen rusten! en dan draag je met je nek het midden van de lange doek (deken of laaken) ik hoop dat je hem snapt! het lijkt dan uhmm alsof je 2 emmers water draagt! maar dan draag jij je vriendins benen! dan kan ze geen spierpijn krijgen erin! ;) succes ermee! heeft wonderen gedaan voor ons!:P adjus -=Pinky=- |
Gewoon afwisselen, eventjes op bed laten rusten, dan weer omhoog houden tot je weer moeie benen kroijgt, weer op bed laten rusten enz.
|
Citaat:
Beste is als zij ze omhoog heeft , dan kan ik echt lekker lange diepe langzame stoten geven ;) en dan ook onverwacht de tempo versnellen en haar de 7e hemel in stoten ;) |
Zeg maar op zijn schouders, die beentjes bewegen wel mee zo (heb je er ook geen last van ;) )...of je doet ze zeg wijd naar achter en dan kan hij tijdens het vrijen zijn hande erop leggen..
|
Citaat:
is dan lekkerder om haar heupen ( proberen ) beet te pakken en hard tegen je aan te stoten :) |
gewoon langs je leggen een soort van in je nek maar niet in je nek weet je wel en dan ligt op mijn benen en mijn knieholtes zitten om zijn schouders (komt ie ook wel diep... af en toe wel pijnlijk maja)
|
Ik leg ze meestal gewoon op het bed of grond of waar dan ook, dus opgetrokken zeg maar... En als hij 'zit' tussen me, leg ik ze op zijn schouders maar da moet ik ook ni te lang proberen of k krijg ook krampen :o
|
ik wissel gewoon af
om te beginnen gewoon voeten naast hem dan rond zijn middel op den duur mijn knieën over zijn schouders (echt zaaaaaaaaaaaaalig :o lekker diep. lenig zijn roeleert :cool: :D ) *blue* |
*verlangt naar een neiuwe vriendin* :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Euhm....optrekken, gewoon laten liggen, om hem heen klemmen
|
om hem heen klemmen, niet perse om zen middel, kan ook beetje om zijn benen heen
en tsjah anders optrekken ofzo lijkt me dat je dat vanzelf wel merkt/kan bedenken tijdens de sex :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
(vrouw onder plat op de ondergrond, man plat erbovenop) |
Omheen klemmen is fijn en heel intiem
(y) |
|
Citaat:
|
voor mij is t lekkerder als ik t naast hem laat liggen, hij vind t geiler als ik t om hem heen sla
|
Citaat:
[edit] Bestaat er eigenlijk (volgens/voor jullie) een ideale positie? Just curious [/edit] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |