![]() |
Zoenen of Knuffelen: Wat doe jij het liefst en hoe?
Gewoon vraag uit nieuwsgierigheid.
Wat heb je het liefst, waarom en hoe: - Zoenen - Knuffelen |
Hangt totaal af van de persoon. :confused: Mijn vriendje knuffel en zoen ik allebei graag, zoenen gaat meestal toch ook wel gepaard met knuffelen.
|
Ligt aan mijn bui, de situatie, de persoon, etc.
|
Ik zoen eigenlijk nooit zonder er ook bij te knuffelen. Knuffelen doe ik met iedereen die ik aardig vind. Dat doe ik omdat ik het fijn vind. Ik zoen door mijn lippen op de lippen van de ander te drukken en eventueel nog wat tong toe te voegen. Ik knuffel door tegen een persoon aan te gaan staan en twee armen om hem heen te slaan.
|
Dus je zoent alleen staand? ;)
|
Nou ik er over nadenk, 75% staand en de rest liggend. Ongeveer dan.
|
Waarom kiezen?
|
dat gaat toch vanzelf?
|
Ik vind knuffelen fijner, omdat ik me dan dichterbij haar voel :)
|
Ik houd van knuffelen! Maar dan ook gewoon met vrienden enzo. Bij een vriendje knuffel ik denk ik ook liever. Of gewoon allebei tegelijk.
|
Zoenend knuffelen en knuffelend zoenen (y)
|
Zoenen zonder knuffelen is geen zoenen maar knuffelen zonder zoenen wel. (mijn mening trouwens)
Zoenen het liefst liggend, maar als het staand is het liefst leunend. Dus ergens tegenaan ofzo, een muur, deur of boom. |
Citaat:
|
allebei, tijdens zoenen wil ik ook altijd wel de jongen vast houden maar ik hou ook super veel van knuffelen dat voelt zo veilig en prettig
|
Vowwel ik bedoel knuffelen kan prima zonder te zoenen maar zoenen zonder knuffelen (vasthouden, strelen wat dan ook) is voor mijn gevoel incompleet. :)
|
Citaat:
|
Ik knuffel liever. Maar bij het zoenen ga je automatisch ook wel knuffelen ja..
|
knuffellen
|
knuffelen, zoenen vind ik bestwel smerig eigenlijk.. en bij knuffelen kan je lekker tegen elkaar aankruipen hnnng :3
|
Citaat:
|
beide
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |