![]() |
liever sex met iemand die mollig is of te dun?
Wat vinden jullie lekkerder en geiler, een vriendin met overal wat vet of een erg dun meisje?
|
Ik heb liever seks met een erg dun meisje. Maar nog liever met mijn vriend, en die is niet mollig en niet te dun.
|
Ik zou bij een erg mager meisje alleen maar bang zijn dat ik haar doormidden zou breken :o Ik heb iig qua jongen liever ook geen hele magere. En de jongens die ik ken roepen ook allemaal dat ze liever iets hebben om vast te houden dan een gratenpakhuis.
|
Het is oké zolang het maar niet extreem is. Een beetje aan de dunne kant kan ik mee leven, zolang het maar geen anorexia wordt. En een beetje vet is niks mis mee zolang het maar geen obesitas wordt.
|
Ben zelf een fatty dus ik vind het niet fijn om een heel mager ventje naast me te hebben. Ik vind dat ook sowieso niet aantrekkelijk.
Mollige meisjes (y) |
Ik zou zelf veel liever een wat mollige kerel hebben dan een dunne.
Dunne/magere mannen vind ik helemaal niks. |
Mager/slank ik houd van petite vrouwtjes, zon dikke hork vind ik maar niks. Is voor de sex en het slapen ook veel makkelijker, 1 ze kan makkelijk boven op je liggen (zonder dat je in ademnood komt) en 2 neemt niet te veel plaats in in bed.
|
Citaat:
|
Té dun is natuurlijk per definitie te dun. Anders zou het niet te dun zijn.
Dus dat hangt er van af hoeveel te dun, en hoe mollig precies. En sommige vrouwen kunnen het ook beter hebben dan andere om mollig/mager te zijn. |
Mij lijkt met allebei wel lekker..
Wat heeft jou voorkeur??:p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het maakt me niet zoveel uit, maar liever mollig dan heel erg dun I guess. |
als je niet blij met jezelf bent, moet je daar wat aan doen.
|
K vind dat het iet uit maakt hoe iemand er uit ziet het gaat er toch om dat je van iemand houd
|
Citaat:
En om even zelf antwoord te geven: ik vind heel erg dikke mensen niet aantrekkelijk. Maar heel erg dunne (lees: je kunt de ribben zien) ook niet. Als ik moest kiezen tussen te dik of te dun, zou ik kiezen voor te dik, want dikke mensen vind ik "slechts" niet aantrekkelijk; te dunne mensen vind ik er gewoon eng uitzien. |
Citaat:
Anorexiapatiënten hebben ook vervormd beeld van wat een normaal lichaam is, waardoor ze meestal ziekelijk mager zijn. Maar jij ziet het verband niet? |
Citaat:
Maar ontopic - ik heb zowel met mollige vrouwen als met magere vrouwen in een bed geslapen, hoewel dat niet seksueel was, en ik weet wel zeker dat ik het met een dun persoon prettiger zou vinden seks te hebben. Een man heb ik juist liever wat zwaarder dan ik zelf ben. |
Citaat:
Natuurlijk is niet iedereen die anorexia heeft direct graatmager, maar het was maar een voorbeeld. Ik had niet verwacht dat mensen daarover zouden gaan muggenziften. En alhoewel dit bericht waarschijnlijk toch wel weer verwijdert zal worden, plaats ik dit toch. @Vowel: Nogmaals, jij bepaalt niet wie wat begrijpt. Jij begrijpt zelf nog niet dat het heel triest is om mensen aan te spreken in een bericht, zonder die persoon de mogelijkheid te geven om te reageren. |
Citaat:
Mager =/= anorexia en anorexia =/= mager. Het is wel duidelijk dat Fizzle het beter begrijpt dan jij. |
Oke, genoeg over anorexia, tijd om weer ontopic te gaan. Posts die er toch op doorgaan zullen worden verwijderd.
Edit voor wie het niet begrijpt: wie ná deze post nog doorgaat over anorexia, kan er op rekenen dat zijn/haar posts worden verwijderd wegens offtopic. duidelijk? Nu weer lief spelen en praten over seks, want daar is dit subforum voor. |
Citaat:
|
Ik ga geloof ik met het algehele modebeeld mee. Mannen moeten niet al te breekbaar en zwak zijn. Ik vind magere jongens zelden aantrekkelijk. Bij de mannen ga ik voor mollig. Vrouwen moeten niet al te lomp zijn. Ik vind dikkige vrouwen zelden aantrekkelijk. Vrouwen dus liever mager.
|
'beetje dun maar niet skinni
|
ik heb zelf wel wat vet rond m'n heupen (niet extreem ^^) en mijn vriend heeft ondergewicht.
ik vind het niet erg, al zit hij er wel mee. het maakt mij echt niets uit. ik hou toch wel van hem. doe mij maar gewoon. maar als ik toch moet kiezen, iets aan de dunne kant. sixpack is best leuk.:bloos: en het scheelt idd ruimte in bed. :D |
Een beetje vlees, is nooit mis. Ik vind het altijd wel prettig om iets vast te kunnen houden. Neukteugeltjes ftw (Y)
|
Liever iets ertussen in.
|
Liever iets te dun. Dik vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Maar voorkeur gaat eigenlijk naar iets er tussen in.
|
Doe maar een te dun meisje, ik ben graag de mooiste.
|
als ik moet kiezen, mollig. liever tussen dun en mollig in.
|
Citaat:
Citaat:
|
Liever een dun iemand.
|
Liever iets molliger. Mn vriend is ook de dunste niet (gelukkig).
|
Citaat:
|
Liefst er tussenin, maar als ik moet kiezen van die 2 maakt het me niet uit, zolang het maar niet te dik is.
|
Een beetje mollig. Vind ik sowieso erg lekker!
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik het nogal vreemd dat je meteen het woord walvis gebruikt, want veel vrouwen (ook slanke!) hebben neukteugels. :P |
Inderdaad, het enige wat je voor 'neukteugels' nodig hebt is een taille die heel wat smaller is dan je heupen. Dat kan zelfs als je erg mager bent, trouwens!
|
Hmmm mijn interpretatie van neukteugels vastpakken is haar trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Teugels zijn touwtjes die je vastpakt, dus ik denk dan ook aan lange haren :o En als je het hebt over dat dikke mensen ze wel hebben en dunne niet, dan zie ik voor me hoe je een plooi vastpakt ;x
|
Citaat:
|
gadverdamme :D
|
tepels kunnen ook neukteugels zijn, wie weet is het wel lekker haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag me ook af of je dan ook je vriend hebt uitgezocht op dat jij de mooiste bent, of hij dat ook weet en of dit voor jullie werkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34. |