![]() |
X-Mass Fest 2002
Kijk, hier kan ik nu al zin in hebben ...
22 december, 013 .. Six Feet Under Marduk Macabre Dying Fetus Impaled Nazarene Kataklysm Immolation Hate Eternal Ragnarok Exodus Callenish Circle Forlorn Naar mijn idee de beste line-up in jaren!! ( en idd, ALWEER Marduk :D ) Nog meer liefhebbers?? |
ik moet nog effe kijken wat ik doe.
|
kosten??
|
mocht ik geld hebbe dan ga ik zeker...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Callenish Circle!! maar die heb ik al gezien, dus: neuj, ik hoef er neit heen
wel een goeie line up trouwens, vergeleken met voorgaande jaren :) volgens mij..... |
oehw! prijzig.....en ook een eind weg....denk niet dat ik ga :( naja, t waren toch al niet de meest boeiende bands :p
|
had ik voor de vakantie ook al een topic over geopend, alleen is nu de line-up uitgebreid. HEERSCH! alleen jammer dat ik, ALS ik al mag, waarschijnlijk de laatste artiest(en) moet missen. maar het zou het geld zeker waard zijn.
|
Uhmmz, beetje twijfelachtig, alle leuke bands heb ik al zo vaak gezien.. mischien maar voor Macabre en Kataklysm dan en Impaled Nazarene wil ik op zich ook wel eens aanschouwen.
|
IK ben er!
|
Citaat:
voor deze bands ga ik :) (dat je het ff weet) |
meeting!!!!!! ;)
|
interesante namen, dat wel :D
maar dat is meer hoe ze klinken ik ken namelijk verder niks ;):D |
Citaat:
|
Impaled Nazarene!!!! De rest zal me aan m'n reet roesten...
|
Citaat:
|
Macabre is naar mijn mening de geniaalste band ever ..
|
wel een van de meest humoristische, maar geniaalste; dat betwijfel ik....
|
nou die riffs die Corporate death speeld zijn klasse , en dan die drums ... damn!
|
Heb je de drums van origin, internecine, angelcorpse, morbid angel of hate eternal wel eens gehoord?
|
jah........x-masfest, ff geld hebben en dan zekers gaan
|
ik ken nix van wat r komt....
dus ik ga niet... |
exodus!!!!!!
heersch, ik ben van de partij callenish circle was op stonehenge zo vet dat ik ze zeker nog een keer wil zien maar exodus is gewoon het beste op de line up ik ben van de partij |
Dat ze exodus in de aardschok op t 1 na laatste plekje zetten vind ik wat jammer maar ok,
het is dus bevestigd, ik ga heen kost me wel weer zo'n 60 euro alleen voor reizen en kaartje maar dat hebben we wel over voor macabre, six feet under en marduk, waarvan ik de laatsten waarschijnlijk weer niet helemaal kan zien. maar ok. Fryslan komt ook in ieder geval al met 2 man sterk. |
ah godverdomme dying fetus macabre,
wreed... |
Citaat:
|
kom misschien met een maat
|
Citaat:
maar dying fetus :( |
Citaat:
|
Citaat:
|