![]() |
Wat doe je liever: een balsport of een vechtsport?
Wat doe je liever een balsport of een vechtsport? Maakt niet uit welke balsport. Maakt ook niet uit welke vechtsport
|
een balsport. veel leuker dan een beetje staan vechten, ik wordt altijd afgemaakt met vechten dus is dat niet echt leuk ....
Bij een balsport moet je vaak samenwerken zoals bij voetbal en basketbal. |
Deze hoort op Vrije Tijd! Dus daar gaat hij ook naar toe. :P
|
ligt aan tijd en plaats, ik vind vechtsporten opzich cooler maar je gaat niet zomaar eve vechten op een veldje dus dan word het meestal baketball :P
|
ik vind het allebij erg leuk heb zelf 6jaar gevoeetbalt :) en nu ben daar nu mee gestopt en ben gaan boksen wat ook erg leuk is :D
zelf vind ik het boksen dan wel leuker :P |
Heb het allebei gedaan, ik vind balsport leuker.
|
Balsport, ondanks dat ik bang ben voor ballen, maar ik krijg liever een bal op mijn hoofd dan dat ik knock-out word geslagen.
|
Citaat:
|
Zelf verdedigings sport maar omdat die er niet tussen staat vecht sport.
|
Hangt er vanaf.
|
sws een balsport. Trefbal, basketbal dat soort dingen vind ik leuk. En ik kan niet echt meepraten over een vechtsport, omdat ik het niet beoefen.
|
balsport !
zeker omdat ik handball doe |
Dat is moeilijk, ik denk een vechtsport, ik bewonder altijd de soepelheid en beheersing van de technieken bij degenen die er echt goed in zijn. Daar wil ik ook wel hard voor trainen :) Bij een balsport vind ik het teamwork en de snelheid mooi, maar ik heb nooit zelf een balsport gedaan en ben daarbij zo klunzig dat een team nog beter af is zonder mij :P Bovendien ben je je lange nagels niet zeker! Het is wel veel ontspannender en lolliger dan een vechtsport, met gym vond ik het altijd wel leuk.
Ik heb het idee dat vechtsporten meer kracht & soepelheid is en balsporten strategie & uithoudingsvermogen, en dat je daarom van vechtsporten je spieren echt ontwikkelt en van balsporten meer je conditie. Het heeft allebei wel wat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |