![]() |
Wat voor navel heb jij?
Ik heb een bobbel-navel en ik wil graag weten of nog meer mensen dit hebben. Ik schaam me namelijk dood als ik in bikini loop en dan heb ik het idee dat iedereen naar me navel kijkt..
|
Omdat het vorige naveltopic niet zo goed afliep even een paar basisregels:
- Geen foto's van navels of hier naar vragen - Niet aandringen en constant vragen naar de navels van anderen - Geen suggestieve opmerkingen; als je wil praten over een navelfetisj kun je terecht op Seksualiteit, niet op L&G |
Ik heb een innie. De meeste volwassenen hebben overigens een innie omdat zij vet hebben op hun buik. Die huid komt wat naar voren, maar omdat je navel niet vet kan worden blijft die achter en dan krijg je dus een innie.
Als jij een bobbeltje hebt moet je dus haast wel een platte buik hebben en dikke kans dat de mensen die naar je buik kijken alleen maar heel jaloers zijn op je slanke buik. |
Ik heb een innie, maar dan heel ondiep, je kunt de frutsels van de bodem van m'n navel dus zien.
Eigenlijk is het dus een combinatie van een innie en een knoopje. |
Citaat:
|
Haha, bij mijn is het eigenlijk een heel erg ondiep kuiltje met een klein bobbeltje erin en dan zit er nog een dik rood bultje op waarvan ik geen idee heb wat het is ;)
|
Mijn Navel:bloos:
*knip* want: Citaat:
|
Geen foto's van navels.
|
Toch blijven het vreemde dingen... navels...
|
Gewoon een kuiltje.
|
Weinig outies hier...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat is de mooiste vorm navel?
Een gat? Een bobbel? Een gat met bobbel erin? |
een navel piercing helpt, dan zie je die bobbel niet meer ;)
|
ik heb een knoopje, eerst vond ik het heel lelijk enzo maar nu vindik het bestwel lief ^-^
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |