![]() |
dringende hobby nodig
halleuuww,
ik heb nu al sinds eind mei vakantie en heb nog vakantie tot september. en ik verveel me de hele dag maar dood, en facebook, twitter etc. beginnen me ook te vervelen:s weet iemand een leuke hobby dat ik kan gaan doen?? ik doe graag iets met theater maar dat is dus ook voorbij ik ben niet iemand die graag gaat knutselen of iets dergelijks en fotografie gaat ook niet lukken :s en m'n vriendinnen hebben het juist heel erg druk :s en werken doe ik al dus als jullie iets weten: barst los niks is fout! Xxxx een meisje ;) |
Heb je een vriendje? Kan je daar miss leuke dingen mee doen?
|
Citaat:
|
Niets mis met een sport, in ieder geval, lijkt me... Verder, iets met theater.... Ga filmpjes maken, zet ze op Youtube? Misschien word je b eroemd!
|
Instrument leren bespelen, of een vreemde taal gaan leren?
|
waar hou je van? daar kan je dan iets mee gaan doen
ben je sportief? ga een sport doen ( hockey bijv. ) ga eens naar buiten :P |
Heb je dringend een hobby nodig of een dringende hobby?
Trouwens, ik zou gewoon lekker buiten gaan spelen. |
Ga is een dagje naar de dierentuin
(kan ook tof zijn) :D |
hardlopen naar de damclub hockeyen voetballen gamen tafeltennis
Man de wereld ligt voor je open je hebt genoeg te doen hier van een festival naar een slakkenwedstrijd houden weet ik veel verzin wat bij je past!:P |
Citaat:
maar wat voor sport?? wij hebben thuis niet zoveel geld dat we een sportclub kunnen betalen :s |
Citaat:
|
Klimmen in een klimhal waar woon je als ik vragen mag dan kan ik je misschien helpen met een klimhal te vinden maar stuur me dan even een pm
|
Citaat:
|
zijn er niet wat jongens misschien meiden, die een beetje kunnen voetballen?? das echt leuk!, of ga lekker met 1 vriendin( als die tijd heeft) naar het strand, en dan ga je leuke jongens spotten, en hebben die interesse in je kun je daar lekker bij gaan zitten, en dan kan je sávonds nog een drankje doen in een cafe ! is allemaal niet duur, en je hebt dan een super leuke dag gehad !
|
heb je je kamer al opgeruimd? alle was gedaan? ramen gelapt? vloer gedweilt? keuken schoongemaakt -inclusief vieze oven en magnetron-? getuinierd? tienduizend muffins gemaakt?
|
Fitness !!!
|
Freerunning/parkour
|
Citaat:
Maar uh, hoe oud ben je? Ik kan wel dingen gaan verzinnen maar het moet wel bij je passen qua leeftijd :p |
survival en motorcross!!
|
Modeltreinen!
|
wat dacht je van postzegels verzamelen?
|
Dringende hobby huhu :D
|
Ga werken?
|
ik heb 3 jaar in de paardensport gewerkt (in een trainings stal waar ook gewoon les werd gegeven) en jongens meiden jong en oud iedereen had het altijd naar zijn zin ;p dus just try it ;p
|
Werken en anders vrijwilligers werk gaan doen (kinderboerderij, bejaardentehuis).
|
Citaat:
|
Dit probleem had ik dus ook een aantal jaar geleden.
Waarom gaat fotograferen niet lukken ? Dat is juist wat ik ben gaan doen ;) |
Neem een abo op een dierentuin en ga foto's maken om de zoveel tijd van de dieren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |