![]() |
Ik ben lelijk
Hallo ik ben 18 jaar en ik ben heel lelijk. Ik word ook vaak uitgemaakt van dat ik zo lelijk ben en eng. Ook hoor ik vaak van meiden die zeggen: LEEEEEEELUUUUUK
kan iemand mij helpen, wat moet ik doen ik voel me ongelukkig zo. |
ermee leren leven en je er niets van aantrekken wat anderen vinden, of jezelf laten opereren.
|
Als je een topic opent met de boodschap 'ik ben lelijk' kan ik eigenlijk niet veel meer dan erop reageren met 'oké'.
Verder weet ik niet of je echt lelijk bent. Ik ken maar weinig mensen van 18 die lelijk zijn en als ze al niet zo mooi zijn als al hun leeftijdsgenootjes dan is dat vaak een gebrek aan verzorging, naar mijn idee. Als je schoon en gezond bent qua huid, haar en gebit, een beetje mooie kleren aanhebt en wat zelfvertrouwen zul je niet snel lelijk zijn. Dus: verzorg jezelf goed, bouw zelfvertrouwen op en accepteer wat/wie je dan bent. En laat je niet teveel op je kop zitten door mensen die zo stom zijn om zulke dingen te roepen. |
Hm, ik denk dat deze beter op Psychologie past.
|
Deal with it of plastische chirurgie.
|
of je bent erin geloven dat je lelijk bent doordat andere mensen het vaak roepen?
|
Citaat:
Kleed jezelf goed, verzorg jezelf goed, poets elke dag je tanden, doe je haar netjes, knip je nagels geregeld, zorg dat je geen 'puisten die op knappen staan' op je gezicht hebt, geen vlekken in je kleren, lekker fris luchtje ... doet ook al veel. |
misschien ben je niet lelijk, ik heb van die leipo's in de klas die meiden dik gaan noemen, terwijl die meiden dat niet zijn, en dus gaat hun zelfvertrouwen ervan omloaag, volg gwn de tips die hierboven staan, dan komt alles goed
|
Citaat:
|
het gaat erom wat je zelf vind. niet wat anderen vinden. en je kan wel operaties en shit gaan nemen, maar de mens is van nature nooit tevreden dat is gewoon zo...
|
Citaat:
Groetjes, xRev |
Gelukkig is lelijkheid geen criterium voor wel of niet mogen blijven leven. Er zijn genoeg andere dingen die je met je leven kunt doen terwijl je lelijk bent. Ik zou alleen geen spiegels gaan verkopen, zeg maar.
Maar serieus; er is best wat aan te doen. Van een total make-over tot de wat minder rigide voorstellen in het topic. En die meisjes, ach, die borsten gaan vanzelf hangen. En extra, want karma. |
Wat is er dan zo lelijk aan jou als ik vragen mag?
|
Meneer is na zijn bericht (maand geleden) nooit meer teruggekeerd naar dit forum. Ik denk ik zeg het even ;)
|
Citaat:
|
Leer er mee leven
|
Een mening is subjectief, als mensen u lelijk vinden dan is dat hun mening die ze hebben over u, en of het nu waar is of niet, het is een visie die ze hebben op de realiteit.
Je kunt bijvoorbeeld één puist hebben (realiteit), dan is dat een feit, maar wat de mensen vinden aan die puist is een mening. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |