![]() |
Yow!
Hey mensen!
Ik ben Jeltje, ik ben 15 jaar en ik woon in Friesland. Ik zit in 3 havo op een gezellige school ;) Mijn hobby's: schrijven, lezen, computeren, volleyballen, met vrienden rondhangen, grimeren, met make up prutsen, foto's (proberen te) maken, filmpjes (proberen te) maken, een poging doen tot liedjes leren op de keyboard, maar ik kan geen noten lezen en ik heb geen les, dus ik moet het met youtube tutorials doen en dat is best moeilijk. Verder bewaar ik alles. Ik hou er niet van om dingen weg te gooien, tot grote ergernis van m'n moeder. Zij heeft problemen met afstoffen en zo. Dat moet ik nu ook zelf doen... Maar dat doe ik dus niet. Ik ben erg lui en zou op dit moment eigenlijk ook Duits, Natuurkunde en Engels moeten leren voor morgen (toetsweek). Ik ben meestal erg open en wil ook met iedereen praten. Ik vind het leuk om lol te maken, dus ik ben niet altijd serieus ;) Nou dit was het dan.. :D Adieu mes nouveaux amis (<-- Mijn Franse poging :D) PS: Mijn laptop maakt een raar geluid... :( |
Hee! Welkom hier. Leuke hobby's heb je:) Ik vind het ook leuk om foto's te maken!
|
Ik heb vandaag net mijn bestelde camera binnen gekregen, een Fuji Finepix s2980!
Ik ben er echt heel erg blij mee, maar het is wel wennen. Ik heb al een mooie foto van mijn kat, maar ik kan heel moeilijk mijn handen stilhouden. Beetje jammer ;p |
Oh dat is leuk! Ja, dat is altijd wennen. Goed oefenen en dan kun je, je handen vanzelf wat beter stil houden:) Maak bijv. eerst foto's van stilstaande objecten. Dat is al makkelijker;)
|
Ik heb een foto van een bloemetje xD
|
Haha, goed begin xD
|
Welkom
|
Hi!
Ik hou ook niet van dingen weggooien. Ik raak er altijd veel te gehecht aan. En dat stapelt zich op in mijn kamer. :D |
Dankje DiederikV
Citaat:
Mijn moeder wordt er gek van ;p |
Citaat:
Maar meestal negeert ze het gewoon. :D |
Geen reacties meer :(
xD |
Ik heb juist het liefst zo weinig mogelijk spullen in mijn kamer staan, omdat mijn kamer zo klein is en dan wordt het zo'n rommeltje. Dus ik gooi best wel veel weg of ik dump het op zolder of ik verkoop het ofzo. :P
Edit: Btw, welkom. :) |
Lol thanx ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |