![]() |
aan wat raak je verslaaft als je een haageneesje rookt?
Hey,
ik rook nu de laatste tijd een hageneesje(Joint/hash)(zo noemen we dat waar ik woon) iets van 2 a 3 keer per week Maar waar raak je nu aan verslaaft Aan de hash of de nicotine? Thanks Tom |
Je wordt fysiek verslaaft aan de nicotine. Geestelijk gezien kun je natuurlijk wel verslaafd worden aan de handeling / het gevoel van een joint.
Het is ongeveer dezelfde verslaving als roken zeg maar. |
Ahh gelukkig You saved my life sir *O*
haha Dus ik kan ook gewoon de zin fysiek afsleiten met Een shaggie? |
Haha graag gedaan :D
Ja dat kan inderdaad.... nog niet heel gezond, maar je bent in ieder geval niet stoned. |
Citaat:
Maarja een shaggie is altijd beter dan een hageneesje toch? Je bent toch high met hasj en stoned met weed? |
Lichamelijk maakt het niet zoveel uit, je bent uiteraard met een hageneesje wel in een roes waardoor sommige dingen gevaarlijk kunnen worden (bijv. autorijden). De tabak is het schadelijkst in heel het verhaal :)
High word je eigenlijk alleen als je de hasj of wiet puur rookt bijvoorbeeld in een pijpje. Stoned is de aanduiding voor de 'relaxte' en bij mij meestal nogal 'lamlendige' staat waarin je verkeerd als het het rookt met tabak. Tabak (dat de bloetvaten vernauwd) en wiet of hasj (die te bloedvaten verwijden) werken elkaar eigelijk tegen, waardoor het effect niet high is, maar stoned (meer afgevlakt dus). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |