![]() |
Schaamlippen help!
Hey allemaal,
mijn schaamlippen zijn niet even groot, komt dit nog goed :$:$ xxdatenemeisjeeex |
je bent als het goed is nog in de groei dan kan er nog vanalles veranderen x
|
ja ik ben 13 ;)
|
is het een links-rechts verschil of bedoel je een verschil tussen je binnenste en buitenste schaamlippen? Want dat laatste is volstrekt normaal. Dat eerste is overigens ook niet heel gek, niemand is helemaal symmetrisch.
|
links rechts verschil is heel groot ;(
|
ik ben 13 maar ik heb dat niet
had ik wel komt goed:D xxx |
Och en als het niet goedkomt.. een gat is 'n gat en een lul heeft geen ogen.
|
Niemand is geheel symmetrisch. Ik vermoed ook dat ze niet gaan rechtgroeien en dat het gewoon bij je hoort, zoals andere mensen weer asymmetrische borsten of ogen of tenen of piemels of wat dan ook hebben. Ik denk ook dat het op zich wel te corrigeren is door een stuk van de langste schaamlip af te knippen, maar dat het makkelijker (minder pijnlijk én minder duur) is om het gewoon te accepteren. Het lijkt me ook niet lelijk, meer iets aparts, en bovendien zullen de meeste mensen het toch niet zien (wat anders is als bijvoorbeeld je gezichtshelften asymmetrisch zijn).
|
Op zich zijn mensen sowieso geheel asymmetrisch. Zelfs je organen zijn asymmetrisch (je hebt immers maar 1 maag, 1 hart dat niet precies in het midden zit, twee longen waarvan er eentje dus iets meer verdrukt wordt door het hart dan de andere). En mensen zijn links- of rechtshandig, waardoor een kant iets ontwikkeldere spieren heeft. Ik denk dat compleet symmetrische mensen er echt uitzien als een soort robotaliens. En soms is die symmetrie wat heftiger, zeker bij iets als schaamlippen.
|
Schaam je niet, ook mannen hebben soms asymmetrische balzakken. Het zal waarschijnlijk nog wel gelijk groeien, zoals vaak borsten ook verschillen bij een meisje. En het maakt een jongen hopelijk niet te veel uit als het je latere seksleven niet beïnvloedt.
|
Citaat:
OT: Het is heel normaal dat niet alles gelijk is, iedereen heeft wel zijn/haar ongelijkheden. Misschien groeit het nog bij en anders moet je het accepteren. En als jongens seks met je hebben, zijn ze allang blij dat ze je schaamlippen/vagina mogen zien en dan maakt het ze echt niet uit of je ongelijke schaamlippen hebt. Een kut is een kut. |
Dit is volgens mij weer typisch zoiets waar vooral vrouwen zich druk om maken terwijl mannen doorgaans flinke /care hebben. Net als cellulitis. Ja, het is misschien mooier als je het niet hebt, maar de meeste mannen letten er niet eens op, en al merken ze het wel, dan gaan ze je echt niet het bed uit trappen om zo'n stom iets. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg kijk over 6 jaar maar verdeer.
|
Citaat:
|
Citaat: