![]() |
Pokemon LeafGreen saved niet.
Heey,
ik besloot gisteren omdat ik ziek was tussen het slapen door Pokemon leafgreen te spelen. Dus ik startte hem op mijn DS lite. En drukte hem vervolgens uit. Daarna startte ik hem weer en kwam ik niet terug waar ik gebleven was. :'( Wie kan mij helpen? |
Illegale kopie, toevallig? ;) DS games die illegaal verkregen zijn hebben wel vaker issues met saven, legale spellen zouden dit niet moeten hebben. Zowel heb je waarschijnlijk gewoon niet goed gesaved.
|
Als je hem gewoon uitdoet, saved het natuurlijk niet. Stand-by is anders dan uit en dan nog heb je niet gesaved.
Anders weet ik het niet. |
Nee hijs echt, en ik had hem ook gewoon gesaved. Zou het zo kunnen zijn dat ik niet op mijn Advance speel ofzo?
|
Ik heb een Pokemon Silver die ook niet saved. Ook origineel en alles. Een enkele keer doet hij het wel, maar meestal niet. Ik heb alleen geen idee wat je eraan kan doen. ;)
|
Citaat:
|
Dit had ik ook met pokemon ruby op mijn nintendo :P
Na 1 maand ofzo kwam het weer terug bij mij! |
In die cartridge zit een batterijtje, waarschijnlijk is die leeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan wel zijn dat hij zichzelf op kan laden, is het testen wel waard; gewoon je spel opstarten op je gba en eens een tijdje aan laten staan. edit: ah, sorry, toch geen interne batterij :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |