![]() |
Afscheren van schaamhaar
Hi. Eerste post hier. Ik ben dus een jongen van 13 jaar, en ik scheer mijn ballen... Is dit normaal? Ik doe dit want anders jeukt het zo...
|
Als je iets meer naar beneden kijkt, of de zoekfunctie gebruikt vind je er meer topics over....
maar doe wat je niet laten kan, de een vind het fijn, de ander niet. |
Schaamhaar topic #500.
Als je wilt scheren, doe je dat. Als je het niet wilt, dan doe je het niet. |
Citaat:
Zucht, waarom is iedereen zo geobsedeerd met wat er "normaal" is? Als het niet normaal zou zijn, zou je er dan mee ophouden? |
Dat is normaal maar je moet doen wat je zelf fijn/prettig vindt!
|
Idd, doen wat je zelf het beste vindt. Ik knip het regelmatig bij.
|
Normaal is relatief.
|
Wat ik doe, is onder de douche gewoon met scheerschuim en een Gilette scheermes (als je Gilette gewent bent, kun je jij eigen niet meer scheren met andere rotzooi). Ong. 1x per week, zo kun je het makkelijk bijhouden en is het ten alle tijd relatief netjes.
|
Het gaat mínder jeuken als je je scheert?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, je kun het natuurlijk ook gewoon trimmen en dan krijg je geen jeuk. :P |
Schaamhaar laten groeien
Hey,
Ik scheer al meer dan 5 jaar mijn schaamhaar hier beneden. Gewoon omdat ik het zo erg vond jeuken altijd. Ik probeer het nu weer aan te laten groeien, gewoon omdat schaamhaar er hoort en er niet is om te jeuken. Alleen het laten groeien is zo moeilijk, want als het wat langer is begint het al! Hebben jullie misschien nog tips? |
Het is irritatie, daar zijn waarschijnlijk wel middelen om mee te helpen, maar ik vrees dat het iets is waar je even doorheen moet. Als het buitensporig jeukt is het wellicht verstandig om naar de dokter te gaan.
|
topics samengevoegd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |