![]() |
Denk jij ook dat je de enige bent
* die zoooveel van muziek houdt? Hoe zou het leven zijn zonder muziek?
|
Ik denk dat het stiller zou zijn en vietnam oorlog enkele jaren langer had geduurd.
|
Wat heeft de vietnam oorlog met muziek te maken?
|
Waarom Vietnam?
|
Muziek was een middel van verzet tegen de oorlog, denk aan het Woodstock festival, de musical Hair, nummers als ''feel-like-I'm-fixin-to-die-rag'', Meneer de President, Fortunate Son,War, What's going on. Er is meer dan genoeg geschreven als protest. Muziek was zo ook vaker een vorm van verzet tegen een bepaalde macht.
|
Ik denk niet dat ik de enige ben.
|
Zonder muziek pleeg ik zelfmoord
|
Bluf.
|
Citaat:
|
zonder muziek zou het echt niks aan zijn
|
Het zou wel erg dom en arrogant zijn om te denken dat ik de enige ben die van muziek houdt. Ik ken maar erg weinig mensen die niet van muziek houden, eigenlijk maar 1, en de hoeveelheid muzikanten en concertbezoekers in de wereld bewijzen ook het tegendeel.
Leven zonder muziek zou ik behoorlijk kut vinden. Ik zou dan ook gek worden als ik ooit doof zou zijn. |
Natuurlijk houden heelveel mensen van muziek, maar het betekent zoveel voor mij en ik hou me er veel mee bezig. Ik denk niet dat er veel mensen net als ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent, ik gok vrij jong, maar dat je op jonge leeftijd geen mensen kent die met muziek bezig zijn, wil nog niet zeggen dat ze niet bestaan. Helaas ben je minder bijzonder dan je denkt. 't stikt van de muzieknerds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: ik hoor graag muziek, en wil daarbij wat verder gaan dan het allermainstreamstgezever op de radio tegenwoordig, maar ik wil mezelf ook niet als een verzuurde kunstkenner van muziek gaan beschouwen. Ik zou ook nog altijd liever doof dan blind zijn, een berglandschap met wat wolken blijft voor mij nog 100 keer mooier dan het mooiste muzieknummer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |