![]() |
speel jij assassins creed brotherhood
speel jij assassins creed brotherhood?
zo ja hoe ver ben je in het spel? |
Nee.
|
Ik heb dat spel al op you tube gezien ik vraag me alleen af of dit spel een multie game is of een solo game
|
Singleplayer voor het verhaal van Edzio verder te zetten en met een multiplayer erbij die niet aansluit op het verhaal.
Uitgespeeld. Nu ligt Revelations te wachten. |
Ik heb 1,2,Brotherhood en Revelations uitgespeeld.
|
Uitgespeeld. Was wel leuk, in tegenstelling tot z'n opvolger.
|
Alle AC's gespeeld. Deel I had te veel herhaling, deel II was een goede, afwisselende game en daarna werd het weer steeds iets minder. Het bleef wel spectaculair, graphics waren steeds nice en het verhaal was iedere keer weer een halve mindfuck, daar hou ik wel van.
Uitdaging was helaas ook alleen in deel II te vinden, en dan vooral wanneer je onder de 8min of zo moest blijven voor 100% synchronisatie. |
Brotherhood is voor mijn part de beste AC game, en ik heb het gevoel dat AC3 een teleurstelling gaat worden.
|
badankt voor de reacties iedereen
|
Ik speel 2, ben nu aan het wachten op 3, word sowieso wel mooi!
|
ik heb em nu 2 keer uitgespeeld ben bezig met de 3e keer zit nu in de 6th sequence denk ik
|
Ik heb 1, 2 en Brotherhood uitgespeeld. Maar Revelations is dus niks Reverend?
|
Citaat:
|
inderdaad vond ik het echt vet dat veel van die figuren echt bestaan hebben zoals
rodrigo borgia en caterina sforza enzo |
Citaat:
Is ook wel leuk om te kijken en als je Assassins Creed gespeeld hebt dan herken je veel van die personages :p |
De De Medici's dan. Opeens kom je ze overal tegen. Zelfs nu heeft die naam nog iets magisch.
|
Citaat:
|
Ben ongeveer tot de helft gekomen, daarna nooit meer verder gegaan.
Toch weer eens tijd dat ik weer eens verder ga (: |
Ik heb assassin's creed Brotherhood ik heb het spel al uitgespeeld op de ps3 en ik heb bijna de platinum trofee.
|
Citaat:
Ik heb gameplay en demo gezien en ik denk juist dat hij heel goed is. |
Als je er niet teveel van verwacht, kan het moeilijk een teleurstelling zijn :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |