Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Een docent heeft mijn hart gestolen! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1862210)

Etiketloos Meid 29-06-2012 23:54

Een docent heeft mijn hart gestolen!

Paar maanden geleden kwam deze knappe docent bij mijn school les geven.
Afgesproken was hij alleen maar een vervangen tot dat de andere docent lekker met zijn vakantie klaar was. Maar hij bleef gewoon daar, weet ik veel waarom.

Ik ben 18 en hij is 28, en ik wil NIKS mee met hem te maken hebben, want hoewel ik helemaal gek op hem ben, ben ik zijn LEERLING en hij is mijn DOCENT.

Ik heb heeeel veel respect voor mijn docenten, ze zijn mijn gidsen. En dit is..... Niet netjes.

Een nadeel is dat oudere mannen 100% mijn type zijn. En deze docent laat mij helemaal out of combat. :facepalm:

Zijn lacht, hoe hij is, hij wint niet de prijs voor "mister universe" maar voor mij is hij perfect. Als hij dichtbij bij me komt, klopt mijn hart heel snel en met veel kracht. Mijn handen schudden en ik voel de warmte op mijn wangen. Hij kijkt direct aan mijn ogen als hij tegen me praat, hoewel dit normaal is, kan ik hem niet zo kijken, ik word helemaal rood van.

Misschien op deze vakantie dat ik hem niet zou zien, kan ik wel uitrusten, ik zeg dit tegen jullie omdat ik aan niemand over dit heb verteld en ik moest het gewoon eruit halen...

uffff..... Ik voel dat ik 5kg minder heb!! xD hahaha kunnen jullie me tips geven om uit liefde komen? xD haha grapje.... Maar als dat mag :|

Sarah 30-06-2012 07:24

Er is best een goede kans dat als je in de zomervakantie niet te veel met hem gaat dwepen in je hoofd, het na de vakantie over is (y)

hookee 30-06-2012 07:49

Uit welke taal is dit vertaald?

Calense 30-06-2012 08:12

Is hij niet te oud?

Vowel 30-06-2012 08:43

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 32629789)
Uit welke taal is dit vertaald?

Dit vraag ik me ook af. :o

DeGeneraal 30-06-2012 12:23

hahaha " ze zijn mijn gidsen". huh?

Etiketloos Meid 30-06-2012 19:50

xD Sorry, ik kom uit spanje. Ik ben al 2 jaar in nerderland en ja.... Mijn nederlands is nog steeds belachelijk xD

hookee 30-06-2012 21:35

Citaat:

Etiketloos Meid schreef: (Bericht 32630396)
xD Sorry, ik kom uit spanje. Ik ben al 2 jaar in nerderland en ja.... Mijn nederlands is nog steeds belachelijk xD

Dora? Is it you? ;)
Mijn advies; alleen naar kijken, niet aankomen. Hij heeft trouwens vast al een vriend, vriendin, man of vrouw (ik laat alle opties even open), draagt hij een ring?
Zo'n mannuhluhke man die ook nog eens de leiding heeft over een hele klas kan heel opwindend zijn voor een meisje in de puberteit, sorry, je zal er mee moeten leven, het meeste went nadat het "nieuwe" eraf is. Laat hem niet je corazón breken.

Etiketloos Meid 01-07-2012 01:02

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 32630565)
Dora? Is it you? ;)
Mijn advies; alleen naar kijken, niet aankomen. Hij heeft trouwens vast al een vriend, vriendin, man of vrouw (ik laat alle opties even open), draagt hij een ring?
Zo'n mannuhluhke man die ook nog eens de leiding heeft over een hele klas kan heel opwindend zijn voor een meisje in de puberteit, sorry, je zal er mee moeten leven, het meeste went nadat het "nieuwe" eraf is. Laat hem niet je corazón breken.

Buahaha Ten eerste, Dora? o.O
Ten tweede, hij heeft geen vriendin of zo iets

Maar ik zei toch dat ik niets met hem wilde!!!
Ik zie hem vaak, op school en bij mijn straat ook (We wonen in dezelfde wijk)

Ik ga naar Spanje op vakantie, misschien is dit een kans, en bedank maar mijn corazón is tot nu helemaal goed xD

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om niet over hem te denken !

:/ Waarom moet hij zo knap zijn?!! *_*

Etiketloos Meid 01-07-2012 01:04

Citaat:

DeGeneraal schreef: (Bericht 32629981)
hahaha " ze zijn mijn gidsen". huh?

Hoort grappig toch? xD ik kon gewoon niet andere woord bedenken... Vergeef me aub! xD

eavdn 02-07-2012 00:12

lol ik ben ook wel eens met iemand van 28 gegaan haha maar niet een leraar, ik zou idd gewoon een andere jongen vinden deze vakantie die helpt met de leraar te vergeten en anders is het gewoon afwachten tot je van school af bent en genieten van je uitzicht

Athene 14-07-2012 17:59

lieverd,

tis heel vervelend en ik weet hoe't is (niet echt tot over mijn oren, maar wel zoiets van... ja hij mag er wezen op een bepaald niveau)
maar wanneer je een vriendje krijgt is het meteen over pop.
het is tijdelijk. je zoekt gewoon iemand om verliefd op te zijn. jongens uit je omgeving van jouw leeftijd zijn gewoon 'saai' omdat ze jouw leeftijd zijn. oudere mannen komen psychisch meer overeen. Je zoekt gewoon iemand (mannelijk) die jou psychisch kan evenaren
Daarom voel je iets voor hem.
dus eigeniljk moet je gewoon op zoek naar een wat oudere vent, midden twintig ofzo, waarbij je hetzelfde gevoel krijgt.
bovendien, van afstand lief hebben is in je hoofd altijd groter. verliefd zijn is fijn, omdat je kunt zwijmelen en hem ophemelen terwijl hij helemaal niet zo geweldig is.
tgaat wel over meis :)

XX

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.