![]() |
Vriendin missen
Hallo iedereen,
Ik ben 17 en heb al 5 maand een hele lieve vriendin, Sara. Alles gaat heel goed tussen ons maar sinds gisteren is ze vertrokken naar India voor 3,5 weken. Mijn probleem is dat ik haar nu al enorm mis en niet weet hoe ik de volgende 3,5 weken door moet staan... Het is niet dat ik mij zorgen maak dat onze relatie kapot zal gaan van die kleine maand elkaar niet zien, maar ik mis haar gewoon enorm hard. We kunnen alleen smsen want met het tijdverschil & de onbereikbaarheid in India is bellen zo goed als uitgesloten. Heeft iemand wat tips om het 'lijden' te verminderen? Want het screwed mijn vakantie een beetje. Jan |
ga niet zielig thuis zitten, maar doe leuke dingen die je anders ook zou doen.
|
Ik snap je ik moest me vriendin eerst 6 maanden nie zien je meit gwn dingen doen die je eerst ook dee om je gedachten af te lijden van haar tenzij je alleen maar aan haar wil denken maar ga gwn hobbys doen ofzo have fun :D
|
3,5 week. Stel je niet zo aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoek afleiding, doe de dingen die je anders ook doet. Heb je een sport? Ga daar eens extra voor trainen. Ga uit, spreek af met vrienden. De tijd is voorbij voor het je het weet :y |
Inderdaad, zoek afleiding. Die weken zijn zo voorbij en er zijn mensen die elkaar veel langer niet zien. Ga niet de hele dag op je mobiel zitten kijken of je een sms'je van haar hebt of foto's van haar/jullie bekijken, maar spreek af met vrienden, ga sporten, zoals Laura zegt en zorg dat je gedachten ergens anders mee bezig zijn. En zie het als een voordeel: Als je haar weer ziet, is het nóg leuker om bij elkaar te zijn en waardeer je nóg meer de momenten dat jullie samen zijn.
|
Leuke dingen doen zodat je haar mooie verhalen kan vertellen als ze terug is. Je mag haar best missen maar jij hebt ook geen leuke vakantie als je daardoor niks meer onderneemt.
|
Blijf gewoon doen wat je altijd doet, en doe niet zo zielig over die 3.5 weken.. Desnoods ga je werken als afleiding?
|
@Ingegerd; En dat quote jij? :D
Ik kan me best voorstellen dat hij zijn vriendin mist... TS: Doe dingen die zorgen voor afleiding, ga met vrienden dingen ondernemen, op een gegeven moment zul je merken dat het steeds beter gaat en desnoods tel je af! Wees niet zo bezig met haar afwezigheid en denk maar aan het moment dat je haar weer ziet. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen zit weer anders in elkaar :y |
One bottle of vodka a day keeps the pain away. Had even een poëtische opwelling.
|
De eerste dagen en de laatste dagen zijn waarschijnlijk het moeilijks. Nu denk je nog 'omg het duurt nog 3.5 week' maar dat wordt steeds korter. Zorg gewoon dat je elke dag wat leuks te doen hebt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit nog in mijn leerproces :o |
Citaat:
|
Citaat:
En in dat geval stel jij je ook aan. 3,5 week pfft. Laatst was hier een topic van een dame die het een halfjaar zonder vriend moet doen omdat hij naar het buitenland werd gestuurd in het leger. Daar gaat het tenminste ergens om. Het heeft verder niet zoveel met verliefdheid te maken, meer met common sense. |
Citaat:
die jongen mist z'n vriendin, das toch lief? houd je commentaar gewoon bij je |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
jij geeft commentaar op een stomme vergelijking, nee je zegt niet dat het stout is maar wel overdreven en dat is het niet.*O* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |