![]() |
Stackers 4
Haay!!
Heeft iemand van jullie ervaring met stacker 4 je zou er actief van moeten worden, maar ik word er enkel moe en slecht gezind van.. iemand ervaring? xx |
Ik heb zelf nooit Stacker 4 genomen, maar kijk eens naar de verpakking van het product. Het ziet er zó commercieel uit. Vaak werken zulke producten maar deels, worden de effecten overdreven of zijn (een of meerdere) bestandsdelen ongezond. Als je even op internet naar Stacker 4 zoekt, kun je al vele berichten lezen over dat het een kutproduct is. Neem je het enkel voor verhoogde activiteit, of om af te vallen?
|
Beide!
het internet heeft een zeer gemengde mening, sommige vinden het maar niets, en andere zijn er vol lof over. |
Citaat:
Hoezo ga je niet op een normale manier afvallen? Of eventueel aan de Dieet Pro beginnen? Daarvan is het tenminste wel duidelijk dat het werkt, en daar zit bovendien alleen maar topspul in. |
Dat spul is een mix van wat kruiden en een stof die mogelijk (onderzoeken spreken elkaar tegen) wat frummelt met je cholesterolmetabolisme (en daar hangen ze dan dat actief voelen aan vast). Dus natuurlijk werkt dat spul niet. Als het zou werken, zou het niet vrij verkrijgbaar zijn zonder recept.
oh en van caffeïne val je niet af. |
Citaat:
|
Mjaa ik zal het een week of 2 proberen, en dan kan ik mijn ervaringen er over vertellen, en als het niet werkt, moeten andere mensen het al niet meer testen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |