![]() |
Friends with benefits?!
Hey,
Ik heb sinds kort een soort van seksrelatie met een van mn vriendinnen. We zijn dus zegmaar 'friends with benefits': seks zonder echt een relatie te hebben. Mijn vraag: vinden jullie dit raar? Of doen wel meer mensen dit? Wnt ja, ik heb wel zoiets van: ben ik nou bezig als een slet, of zijn er meer mensen die zoiets doen? xxxx |
Uh ik vind het niet raar. Bijna al mijn vrienden hebben wel eens een seksrelatie gehad, ik ook, wel meerdere. Is alleen maar leuk zolang je het veilig doet, er plezier mee hebt en allebei de emotionele connectie tussen elkaar kunt uitzetten :)
|
Ik vind het niet raar en meer mensen doen dat.
|
Er zijn meerdere mensen die dit doen.
|
Ik vind het niet raar, je bent verreweg niet de enige die dat doet. Zelf zou ik aan zoiets echter vrijwel zeker niet mee willen doen.
|
Citaat:
Je moet het alleen niet doen als vervanging van een volwaardige relatie, en met elkaar wel duidelijke afspraken maken en bespreken waar de grenzen liggen. Als je er niet over praat is het onvermijdelijk dat er ongemakkelijke situaties ontstaan, jullie vriendschap op de lange termijn schade oploopt of dat een van jullie of jullie beiden gekwetst raken. Maar zo lang je open naar elkaar bent kan het erg leuk zijn (y) |
ik zou het zelf niet doen, maar wat jij wil moet je doen, niemand die je tegen houd, en zoals er al veel zeggen: er doen het meer!
|
Citaat:
Citaat:
|
Natuurlijk, als je samen besluit om de stap naar een 'volledige' relatie te zetten is dat natuurlijk prima (y) kan ook heel goed werken omdat je elkaar dan ook wel goed kent en soms is dat dan een natuurlijk gevolg.
Maar ik ken ook mensen die een fwb-relatie aangingen als alternatief voor een volwaardige relatie, waarbij één van de twee vrienden eigenlijk liever een echte relatie wil, met de redenatie dat je dan tenminste nog *iets* hebt (en de stiekeme hoop dat het uiteindelijk volwaardig wordt). Dan moet je er gewoon niet aan beginnen, je houdt jezelf voor de gek, en dat loopt nooit goed af. |
het is niet raar maar als het slettig/niet goed voelt, zou ik ermee stoppen.
|
als je er maar van geniet toch? ;p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |