![]() |
De nieuwe Scholieren.com site testen? (we hebben genoeg aanmeldingen inmiddels)
Ha allen, achter de schermen zijn we op kantoor een compleet nieuwe site aan het bouwen: de designs zijn af en worden nu geīnstalleerd. (maak je geen zorgen, het gaat niet om het forum)
We zijn op zoek naar een groepje van 10-20 man/vrouw (vooral scholieren zijn natuurlijk gewenst) die we straks -begin augustus- een sneak preview van de nieuwe site kunnen bieden. Jullie worden dan de eerste bezoekers en we vragen je om -in een privé subforum dat we hier voor aan zullen maken- je feedback, kritiek, vragen en hartverwarmende complimenten met ons te delen. Wie wil wie wil? Prrreviweew.*O**O**O**O* http://media.scholieren.net/public/i...olierencom.jpg |
Waarom heeft de nieuwe frontpage geen knop naar het forum? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of is dat de bedoeling van die groene knop in het midden? Maar waarom geen knop bovenin?
|
Ik meld me! En ik ben scholier!
|
We gaan het forum OPHEFFEN!!!
Nee hoor. Het forum is te vinden in het dropdown menu onder extra's, maar vooral: gaan we tussen alle onderwerpen-pagina's ('Koude Oorlog', 'Abortus', 'China') een koppeling maken naar het forum. Geīntegreerd en dus waar het relevant is. |
Citaat:
|
Ik weet niet of forumbazen ook mogen :p, maar ik wil het wel doen! En ik ben nog redelijk scholier. Niet echt meer, want heb dit jaar eindexamen gedaan, maar toch wel een beetje.
|
ik wil wel, lijkt me erg intresant
|
Ik wil wel, maar ben geen scholier meer :o al 6 jaar niet. Dus zet mij maar als backup (Y)
|
Ik wil wel, en ben nog een beetje scholier, want ik heb dit jaar eindexamen gedaan. En ik kan pas vanaf 5 augustus weer internetten, maar ik weet niet of dat een probleem is.
|
Ik wil wel, en ik ben nog volkomen scholier :)
|
ik wil wel testen hoor!
|
Ik wil best wel testen!
|
Ik wil het graag testen, dat heb ik volgens mij ook al ergens een keer rondgeroepen!
Alleen ik ga wel de tweede week van augustus met vakantie ;) |
Ik wil wel testen! Ben wel geen scholier meer maar als oud-collega wil ik wel een sneak preview hebben :O
|
Bedankt voor de eerste reacties! Heel relaxt. Het gaat nog even duren, maar ik zal jullie mailen zodra het zover is.
@tuttebel: mail me even je ip adres (whatsmyip.org). |
Part of the team:
Back-up
|
Ik ben wel geīnteresseerd :)
Helemaal scholier :D maar vraag me af hoeveel tijd ik erin moet steken? Heb namelijk niet al te veel tijd :P |
Yay :D I'm in the team!
|
Citaat:
|
ik wel. ik ben wel van eind juli tot begin augustus op vakantie. daar heb ik geen internet, maar als ik thuis ben doe ik het graag. :y
precies van eind juli tot 7 augustus. |
Citaat:
|
Ik wil graag testen. Geen scholier, maar wel een opleiding interaction design!
|
MOI! Lijkt me leuk om te testen en ben helemaal scholier (:
|
Laat mij de site testen....!!!! :D - scholier for ever.
Nee niet forever, ik hoop over een paar jaar van school af te zijn ;D |
KAn ik pleeeeaaassee coluknwriter worden, alsje blieft, ik had al diverse mails gestuurd, maar nog niks terug, alsjeblieft??? ik zal heel erg m'n best doen,
sorry als ik het hier verkeerd heb geplaatst |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Chickalittle: na 7 augustus is perfect. Ik zet je op de lijst. @Regenboog: nice. Ik zet je op de back-up, oké? Ik maak even een nieuwe lijst. |
Tof al die enthousiaste reacties!
Part of the team:
Back-up
|
ik wil wel !
|
ik ook wel ;p
zit op mbo geld zeker niet meer als scholier xd |
enne wanneer moeten we testen?
|
:yik wil ook testen maar ben wel tot en met 3 Augustus op vacantie. ben een echte100% scholier.
|
Citaat:
|
Ik wil ook testen! :D Alleen heb ik ook dit jaar eindexamen gedaan...
|
ik wil ook wel... :)
|
Het testteam is rond. Ik zal deze forummers rond het begin van augustus een bericht met aanwijzingen mailen.
Part of the team:
Geen scholier meer, wel deel van het testteam..
|
Testteamers hebben nu toegang tot dit forum. Als het niet werkt, of als iets anders niet werkt dan heb ik waarschijnlijk iets verkeerds aangeklikt. Geef het dan ff door. ;)
|
Zijn jullie nog op zoek naar testers? :D
Zo ja, dan ben ik ook geīnteresseerd in het baantje als tester Ik ben ook aan het kijken voor die foto's voor diverse vakken |
Citaat:
|
Testteamers hebben nu toegang tot de nieuwe site..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind niks fouts meer.
|
Het is goed zo! Amen ;)