![]() |
De saaie boeken van het leven #1672
:cool:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Panopticon, jij was pas in de Bijbel bezig, toch? Heb je hem al uit? |
Citaat:
Ja, dat heeft me ongeveer 2 maanden gekost :o |
Citaat:
Donderdag is prima, als dank zal ik een lekker maaltje voor je organiseren. |
Oh Miekje, wij moeten een keer een meet houden met thee en zelfgemaakte koekjes en dan hebben we het over schelpen en dieren en boeken :cool:
|
Citaat:
Openbaringen is een cool boek, hè? En Hooglied, ik hou van het Hooglied <3. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam Exodus niet eens door :D
|
Ik lees de Bijbel hap-snap :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Potver, nu is het al half één! Ik had me voorgenomen om vanavond lekker onderuit in mijn relaxstoel te gaan lezen, maar in plaats daarvan zit ik nu alleen maar met jullie over boeken te práten :mad:
|
Ik ben al sinds zeven uur wakker :|
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat is toch ook niet erg :bloos: @Snebbeltje.
Ik ben nog helemaal niet moe. En ik ben mijn ritme aan het verneuken, maandag moet ik om 7 uur beginnen met werken :O. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een klein stukje van het begin van de bijbel gelezen (ik liep toen stuk op al die namen en leeftijden - who fucking cares inderdaad :P), een klein stukje van het eind en toen ik kind was de kinderbijbel. Vandaag zag ik trouwens toevallig een paar vertaalde versies van de Koran in de bieb (ik vind dat zo leuk aan het informatiegedeelte - je komt allerlei dingen tegen die je zelf niet had verzonnen) maar die heb ik toch maar niet meegenomen. Deels ook omdat je maar een beperkt aantal boeken mee mag nemen en ik niet zeker wist of we daar niet al overheen waren! Als ik zoals vroegâh nog 10 boeken mocht meenemen had ik het wel gedaan, denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Em: Ik wil de Koran ook nog lezen ja, maar eerst de Bijbel maar :D |
Citaat:
Citaat:
|
Ik kan ook gewoon nu nog gaan lezen. Dan verneuk ik mijn ritme wel, maar aan de andere kant kan ik morgen én overmorgen uitslapen. In theorie. Hmmz
|
@LP: Ja, dat bedacht ik me ook. Dat het misschien gek zou zijn eerst de Koran te lezen en dan pas de Bijbel (vooral als de Bijbel nota bene in mijn kast staat :P) maar misschien is het ook wel interessant te kunnen zeggen dat je wel de Koran hebt gelezen en niet de Bijbel. Is ook weer 'ns wat anders. :Y
|
Ja alleen is het wel zo dat 75% van de Koran gewoon de Bijbel is (Y)(N)
|
Al weet ik er ook weer niet zoveel van dus oké :o
|
Of een meet in de bibliotheek! En in Utrecht ligt de Selexyz ernaast!
|
Ik ga maar eens slapen, ik moet nog douchen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Panopticon, welke vertalingen van de Bijbel vind jij niet betrouwbaar/goed? |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: ohja, de Torah was praktisch gewoon het OT. Maar gezien het NT over Jezus gaat is het wel heel globaal ongeveer wat ik zei. :P |
Ik zit eventjes The Number 23 te kijken en wat is Jim Carrey toch een goed acteur. Als hij nou maar meer serieuze rollen zou aannemen (Y)
|
Citaat:
|
Ok, plan voor nu:
Sigaretje roken, was ophangen, pillen innemen, boekje lezen tot ik moe ben, nog een sigaretje roken en dan slapen. Plan voor morgen: Was opvouwen Kooi schoonmaken kamer opruimen boekje lezen/ viool spelen/ filmpje kijken |
Citaat:
|
Plannen voor morgen:
kamer opruimen bureautroep uitzoeken stofzuigen afstoffen En ik vrees dat het een en ander ervan niet uit gaat komen :O. |
Citaat:
|
Ok, ik verkoop mezelf nu een trap onder mijn kont. Doeg! Het was me een genoegen!
|
Dag, Snebbeltje! Slaap lekker en lees-ze!
|
1) Ik heb de bijbel moeten lezen en ik vond het zowel lachwekkend als ziek.
2) Boekenruil? Maar dan moet je dus boeken wegdoen die je zelf al hebt. Je gaat toch geen boeken wegdoen? [/hoarder] |
Citaat:
|
Citaat:
PS: Ik ga slapen, want ik moet om 8 uur alweer op voor den arbeid. Pfff. En ik heb net pas gegeten. Oh well, weltrusten! |
Weltrusten!
Dan ga ik er ook maar vandoor, want dan is er niemand meer voor de nachtploeg. |
Citaat:
Een alineaatje van wikipedia hierover: Citaat:
Citaat:
|
Ik hoef morgen nergens heen, dus ik ben nachtploeg :o
|
Fuck, alweer een net-niet. :(
|
Kak, ik slaap nog niet, want ik ontdekte ineens een programma wat ik al een tijdje terug had willen kijken. Een beetje de Vlaamse versie van QI, maar dan duizent keer leuker dan de Nederlandse (omdat het geen exacte kopie is, en Lieven is geen saaie ouwe lul van een schrijver).
Ik wil aflevering 2 ook zien, want OMG Lieven Scheire, Henk Rijckaert, Jonas Geirnaert en WIM HELSEN! Minke Absinthe naamzoek! <3333333 *Vlaam-gasm* Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |