![]() |
kan niet klaarkomen
Hallo iedereen,
Ik heb echt een groot probleem, als ik vrij met mijn vriend komt hij niet of na een hele lange tijd pas klaar. Ik word hier heel erg onzeker van en als ik hem ga pijpen of met de hand doe gaat het wel snel. weet iemand wat er hier aan de hand is? Bij mijn vorige 4 bedpartners duurde het niet langer dan 5 minuter voor ze klaar kwamen. Groetjes Rachelll |
Je vorige vier bedpartners kwamen binnen 5 minuten klaar en je huidige niet?
Wat zeur je dan? Dan heb je toch niks te klagen. De eerste vier minnaars waren prutsers, bij je huidige kun je lekker lang genieten. |
Dat is verschikkelijk want hij is echt 2 uur bezig en dan is het nog niet klaar en na 1 uur word ik al droog dus schuurt het helemaal binnenin. En als ik er dan glijmiddel op doe brand het gewoon weg!
|
Citaat:
@TS: heb je het er al met hem over gehad? Want het is wel duidelijk dat hij wel sneller kán klaarkomen. Wie weet houdt hij zich wel expres in omdat hij denkt dat (alle) vrouwen juist niet willen dat het snel voorbij is. |
zo iemand heb ik ook gehad >< nou vond het 3x niks.. ik stopte er gewoon mee opgegeven moment
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |