Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ander meisje ontmoet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1862589)

Rikje18 08-07-2012 11:52

Ander meisje ontmoet

Dus, ik heb een ander meisje ontmoet.
Ik heb haar msn en heb al eens met haar gepraat alleen durf ik nu niet tegen haar te praten.
Wat moet ik doen?
Schrödinger geen sarcasme of negativiteit a.u.b.
en jij ook niet lente.

Sarah 08-07-2012 11:53

Niet zo veel piekeren en gewoon toch met haar praten.

Of accepteren dat het nooit wat wordt.

Of blijven hopen dat op de een of andere magische manier haar oog zal vallen op een jongen die ze nauwelijks kent omdat hij pas een keer tegen haar gepraat heeft en ze zelf naar jou toe komt, maar daar zou ik niet op wedden.

Rikje18 08-07-2012 12:00

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 32642119)
Niet zo veel piekeren en gewoon toch met haar praten.

Of accepteren dat het nooit wat wordt.

Of blijven hopen dat op de een of andere magische manier haar oog zal vallen op een jongen die ze nauwelijks kent omdat hij pas een keer tegen haar gepraat heeft en ze zelf naar jou toe komt, maar daar zou ik niet op wedden.

Derp, dat heb ik niet gezegd, ik heb haar op het oog en mijn vraag is wat ik moet proberen.
Weet ik veel of het wat word of zo, who cares, ik wil gewoon weer eens met een meisje bezig alleen nou durf ik ineens niks te zeggen. Ik wil niet te slijmerig of te geïnteresseerd overkomen.

Vowel 08-07-2012 12:08

Citaat:

Rikje18 schreef: (Bericht 32642112)
Schrödinger geen sarcasme of negativiteit a.u.b.
en jij ook niet lente.

:D:D

Rikje, ik denk dat je gewoon normaal moet doen tegen meisjes. Je bent ontzettend wanhopig op zoek en meestal kunnen vrouwen dat merken. Dus doe gewoon normaal en praat met haar.

Rikje18 08-07-2012 12:18

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32642156)
:D:D

Rikje, ik denk dat je gewoon normaal moet doen tegen meisjes. Je bent ontzettend wanhopig op zoek en meestal kunnen vrouwen dat merken. Dus doe gewoon normaal en praat met haar.

Heey goeie tip
noem me maar Rik xd

Cherry Springs 08-07-2012 12:28

Ik vind het schattig dat je mensen persoonlijk aanspreekt opdat ze geen negativiteit of sarcasme tegen je zullen uiten, maar maak je geen illusies. Dit is het internet, als je enkel liefde en begrip wilt kun je beter naar je moeder ofzo.
En verder, wat moet je nu doen? Wat denk je zelf dat je moet doen? Toch met haar praten, misschien?

Rikje18 08-07-2012 12:44

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 32642184)
Ik vind het schattig dat je mensen persoonlijk aanspreekt opdat ze geen negativiteit of sarcasme tegen je zullen uiten, maar maak je geen illusies. Dit is het internet, als je enkel liefde en begrip wilt kun je beter naar je moeder ofzo.
En verder, wat moet je nu doen? Wat denk je zelf dat je moet doen? Toch met haar praten, misschien?

Al mee bezig xD mijn moeder is dood..

Cherry Springs 08-07-2012 12:59

Ouch. Sorry. :o

Reverend 08-07-2012 13:09

Gewoon doen en niet meer met smoesjes komen uithuilen op dit forum totdat je het hebt gedaan.

Rikje18 08-07-2012 13:26

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32642250)
Gewoon doen en niet meer met smoesjes komen uithuilen op dit forum totdat je het hebt gedaan.

Herhaling, al mee bezig. Ik praat al een half uur met der inmiddels haha.
Was meer een vervelings post, ik wilde wel ongeveer deze vraag stellen maar niet helemaal ik ben de rest vergeten lol.

icetea296 08-07-2012 21:37

ik heb de reacties niet echt gelezen maar als je der leuk vind en msn hebt.
tjaa dan moet je toch echt met der praten en wat kan er gebeuren?
begin gewoon een gesprek

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.