![]() |
Awkward tongzoen...
Uhhm, ik weet niet of iemand me kan helpen, maar ik zit er heel erg mee.
Ik heb nu al een paar maanden een vriendje en we zoenen gewoon, dat is geen punt. Hij heeft laatst laten merken dat het saai wordt. Hij wil meer op het gebied van zoenen. Maar ik ben een beetje bang voor de tongzoen. Ik mis namelijk aan de bovenkant in mijn mond mijn linker laterale snijtand (de tand naast mijn twee voorste tanden ;)). Heb ik van mijn moeder geërft, heb ik dus ook nooit gehad. Van de tandarts heb ik dus een plaatje gekregen. Het is te vergelijken met het gehemelte van een blokbeugel, voor de mensen die dat kennen, maar dan dunner en zonder al het ijzerwerk die ik aan mijn kiezen kan vastklikken. Aan de voorkant zit een normale tand die het gat opvult. Aan de buitenkant zie je niets en lijkt het een gewoon gebit, maar aan de binnenkant zit dus een hele plak plasic. Als hij dat voelt is dat niet prettig. Als ik hem uitdoe ontstaat er zo'n groot gat dat het ook niet prettig voelt. Hoe dan ook, hoe ga ik dit oplossen? Heeft iemand ideetjes? |
Dat voelt hij waarschijnlijk niet. Gewoon zoenen. Desnoods vertel je hem over je zorgen en gaan jullie daarna lekker zoenen.
|
Dat kan hem echt geen reet schelen allemaal, meisje.
|
Citaat:
|
Gewoon zoenen, misschien moet je hem wat meer opgeilen.
|
Nou misschien kan het hem wel iets schelen, omdat hij nog nooit met een meisje gezoend heeft met een plaatje in haar mond. Het kan TS namelijk ook al iets schelen.
Ik kan me in ieder geval voorstellen dat ze hier een beetje mee zit, het is namelijk wel één van je voortanden, het bepaalt een groot deel van je gezicht en je praat en zoent met je mond. TS: Ik zou het er gewoon met hem over hebben en het hem uitleggen, verder denk dat dit plaatje niet blijvend is? |
Citaat:
Als je het alleen voelt aan je gehemelte zou hij daar geen last van moeten hebben. Ik heb tenminste zelf niet dat als ik tongzoen ik het hele gebit en gehemelte van de ander af ga tasten. |
Citaat:
|
Er is echt wel een verschil tussen zoenen met iemand met een plaatje en iemand zonder plaatje.
|
Ongetwijfeld.
|
Weet hij dat je een plaatje in je mond hebt? Als je het hem vertelt en ook vertelt waar je je zorgen over maakt, weet hij wat hij kan verwachten en zegt hij vast dat je je geen zorgen hoeft te maken.
|
Hee ik mis diezelfde tand :o
|
Lief heeft ook een plaatje in zijn mond omdat hij een aantal kiezen mist. Ik heb er nog nooit wat van gemerkt met zoenen. ;) Don't worry. En verder wat Lente zegt.
|
als hij van je houdt maakt het hem echt niks uit :)
|
Citaat:
|
Haha, oké! Ik zal het voor de zekerheid proberen te zeggen, maar misschien zal het geen verschil maken. Zo erg zal het toch niet zijn? Het plaatje is niet blijvend, maar ik mag pas een implantaat als ik 18 ben. Dus ik moet nog zo'n drie jaar. Bedankt!
|
Citaat:
|
Ik weet zeker dat het hem niets uitmaakt :)! Mooie tanden hebben is eigenlijk alleen voor je uiterlijk, qua zoenen maakt het, in ieder geval voor mij, nagenoeg niets uit.
|
En wie zegt dat hij het voelt? Jullie maken het met tongzoenen vast niet zo bont dat je helemaal achter elkaars tanden ofzo komt, toch?
|
Zoenen heeft niks met tanden te maken *O*
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |