![]() |
voorhuid blijft zitten
ik ben een jongen van 13 jaar, en als mijn penis slap is is de eikel nog volledig bedekt met de voorhuid, maar als hij stijf wordt, blijft de eikel ook helemaal bedekt. is dit normaal, want als je op wikipedia kijkt ofzo zie je dat de eikel slap/stijf nooit bedekt is met de voorhuid, en nog iets, ik lees vaak dat de aanraking van de eikel heel lekker is maar als ik mijn eikel aanraak voelt het net alsof je je vinger in je oog prikt, doe ik iets verkeerd? :confused:
|
Citaat:
Jou eikel is misschien nog wat overgevoelig. Dit wordt met de tijd minder als je de eikel regelmatig schoonmaakt. In het begin is dat nog wat gevoelig, maar na verloop van tijd wen je eraan. |
Citaat:
|
Dat had ik ook, was er vrij snel vanaf door hem vaak (elke dag sowieso) te ontbloten en met een washandje erover heen gaan. Kun je hem wel helemaal ontbloten? Anders moet je dat in stapjes doen en al de witte hoopjes weg halen okal doet het een beetje pijn. In bad lukt t in het begin erg goed en heb je lang de tijd
|
Kan je wel de voorhuid naar achteren doen als hij stijf is zonder dat het pijn doet? Wat je ook eens kan proberen om te douchen met je eikel ontbloot, dan wordt hij na een tijdje minder gevoelig.
|
even verplaatst naar het goede subforum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |