![]() |
onzekerheid..
Ik heb veel onzekerheid over mijn lichaam, sommige jongens noemen mij plank, omdat ik haast geen borsten heb en geen kont.. is er niet een manier op mijn borsten en kont iets dikker te krijgen zonder dat ik onder het mes moet?
|
Hoe oud ben je?
|
Hamburgers.
|
of als je het op een gezonde manier wil aanpakken, krachttraining
|
meer eten en meer sporten ;)
|
Die jongens kunnen lekker de boom in en hebben allemaal vast een kleine piemel ;)
Maar als je toch wat wil: je kan prima valsspelen met een push-up bh. En verder zou ik lekker trots zijn op je slanke lijf! Beter dit dan tonnetje rond en te dik! |
Ik ben 15 jaar oud & ik draag al push-ups...
|
En ik eet echt al super veel!
|
wat eet je op een dag dan..? ;o
|
Als je 15 jaar bent, kan je nog wel gaan groeien joh! Het kan domweg de bouw van je lichaam zijn. Je kunt sowieso ook een sport gaan doen en/of spieren trainen (daar is sowieso niets verkeerds mee) als je er echt mee zit, maar ik zou als ik jou was zoals Pluis ook zegt gewoon trots zijn op de slanke lichaam en er niet mee zitten. Trek je ook absoluut niks van die jongens aan die je een plank noemen. Ik snap wel dat je er mee zit, maar vind je het echt zo belangrijk wat zij van jouw lichaam vinden?
|
Je groeit vanzelf nog wel wat. En die jongens lekker laten gaan. Er zijn ook vast jongens die je wel aantrekkelijk vinden. Liever een mooie stevige borst, dan mega groot en hangend. Niet zoveel zorgen maken.
|
Dankjulliewel, met welke oefeningen krijg je kont groter? (bij de sportschool)
|
Vraag het aan een instructeur (bij de sportschool)
|
Een kont of borsten wordt toch niet groter van krachttraining? Hooguit gespierder.
Tieten bestaan voor een groot deel gewoon uit vet. Aankomen zorgt er ook voor dat je borsten groter worden. Maar uiteindelijk zul je het ermee moeten doen. Overigens zijn er genoeg mannen die vallen op een kleine cup. Maar in de brugklas en bij de meeste kleine puberjongetjes geldt nog vaak dat dikke borsten en een voluptueuze kont het schoonheidsideaal is. Groeien zij, en jij, wel overheen. Bovendien ben je nog maar 15, dus nog volop in de groei. |
Nouja groter, gespierder... Het voordeel van het trainen van je bovenbenen en bilspieren is wel dat je billen er oa steviger en ronder door worden. In welke gradatie is een beetje afhankelijk van je bouw etc.
|
Borsten bestaan idd uit vooral klieren of vooral uit vet..
je kan je borstspieren gespierder maken maar daarmee komen je borsten niet groter ... |
Ik zou gewoon trots zijn op wat je hebt, moesten we allemaal perfect zijn zou het wat saai zijn om op te kijken :p!
|
Ik was ook een plank op mijn zestiende. Rond je 18e-20e verandert je stofwisseling waardoor je zo ineens snel kan aankomen. Dat is bij mij in ieder geval wel het geval geweest, ik kwam ineens veel sneller aan terwijl ik vroeger kon eten wat ik wilde.
Het kan zijn dat je later pubert, ik had op mijn 16e nog echt geen borsten of kont en nu is dat allemaal wat ronder, dus maak je geen zorgen. Ik las je andere topic over die jongen, en echt, begin pas aan seks als je vol vertrouwen naakt met iemand in bed kunt stappen. Anders blijft je seksleven slecht, en laat je ook niet zo gebruiken maar werk aan je zelfvertrouwen ;) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |