![]() |
Wat saai zeg! #1673
Nostalgie.
.sann 74 Miekje* 44 Snebbeltje 36 Panopticon 36 Apate 35 Etmakas 31 Chick Rock 29 Martiño 25 Sarah 24 Turk February 24 Carn 17 Quintiano 14 Uomi 13 Quis 3.0 12 Noedelhap 10 Commendatore 9 Little Phoebe 9 Lusi 8 Geel 7 Chicka Little 6 Em. 6 Schrödinger 5 Zeppelin 5 Trimm Trabb 5 Vowel 3 Stefenootje 3 Havock 3 Lorelei 3 Noci 2 deadlock 1 Dark Phoenix 1 Spoiler-Dude 1 |
Rawr. |
WTF DP op DK :S:S
|
Hm, ik wil macarons maken (wel uit een pakje ja), maar in de vulling moet een eetlepel melk. Zou dat ook kunnen met yoghurt of water..?
|
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet. Ik zou vanuit mijn eerste gevoel zeggen van niet ::O
|
Maar als je het al gaat vervangen, dan gewoon door water :Y of misschien zelfs koffiemelk als je dat wel hebt.
|
Vaak lukt water wel, maar dan wordt het natuurlijk minder romig van smaak.
|
Oh, iets van kookroom kan trouwens ook wel ipv melk. Denk ik :O ik denk dat ik eerst kookroom zou gebruiken, dan eventueel koffiemelk en dan pas water.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mozilla bevriest de hele tijd :mad:
|
Ik las op de een of andere manier mozzarella :cool::D:D:D:D::D
|
Dat zou minder irritant zijn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
/slechte grap nummer 2 |
Citaat:
Ik krijg trouwens een mozzarella-bol in mijn hoofd met ijspegels eraan :D |
Citaat:
Citaat:
|
Ik moet nog naar de AH -o-
|
Serieuze tip dan: gebruik Chrome.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hallo mensjes *O*. Ik heb allemaal goede dingen vandaag. Namelijk dat ik erachter ben gekomen dat ik werken in de verpleging leuker vind dan in de activiteitenbegeleiding, en dat ik voor de komende weken 30-36 uur per week ingepland sta! Win-win *O*.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben heel erg lui en heb echt geen zin om naar de winkel te moeten, dus ik ga het gewoon proberen met water. Ik zie wel of het lukt :o
|
Citaat:
Sinds de CCleaner doet ie weer normaal, dus het zal allemaal wel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*hatsjoe* Ik ben mijn kamer wat aan het her-inrichten, en daar komt veel stof bij kijken :O
|
Stof tot nadenken. </diepzinnig>
|
Citaat:
Op mijn werk gebruik ik trouwens Chromium (het is een Linuxcomputer). |
Hm. Wat voor incompatibiliteiten heeft Iron dan, waar Chrome geen last van heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens adviseerde ik laatst iemand op H&T een applicatie ten behoeve van temperatuurregistratie etcetera. Alleen een beetje jammer dat 't programma al acht jaar niet meer doorontwikkeld bleek te zijn </oldschool> :facepalm:
|
Citaat:
|
Godver, die macarons gaan echt enorm mislukken :d:d Ze zijn veel te groot :o:o
|
Citaat:
|
Citaat:
En snebbeltje naamzoek - ik heb vanaf vandaag ook twee ratjes! Het kan zijn dat ik het genist heb hoor, maar hoe gaat het met die van jou? Nacht goed doorgekomen? |
Citaat:
Marinda is de nacht wel goed doorgekomen, maar ik denk dat ze nog wel best veel pijn heeft :( Ik hoop maar dat het gauw over is! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Is Marinda wel weer een beetje actief dan? Heeft de DA niks gezegd over hoe lang t herstel zou duren dan!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |