![]() |
pijpen zonder klaarkomen (?)
hallo,
ik heb een vraag. Ik heb me vriend wel eens gepijpt alleen hij komt nooit klaar, ook niet als ik het zonder condoom doe. Als ik hem ruk komt ie wel klaar, alleen bij pijpen lukt het niet. Hij zegt wel dat hij onder het pijpen heel veel het gevoel heeft 'tintels' dat hij gaat klaarkomen maar het komt telkens niet. Heeft iemand hier meer ervaring mee of gehad? Weet iemand waardoor dit komt? alvast bedankt! :) |
Misschien wil hij te graag, en is hij daardoor te gespannen.
Als je hem pijpt maakt het in het begin niet zoveel uit hoe snel en hoe constant het is. Maar voor mij is het wel zo dat als ik bijna ga komen, ik wel een constante stimulans nodig heb om te komen. Gebruik anders je handen tijdens het pijpen ook af en toe, en vraag anders aan hem wat hij lekker vindt. Iedereen is anders. |
Okee bedankt voor de tip!
Als iemand anders nog tips heeft geef dan een reactie! (: dankjee (: |
Als mijn vriendin me pijpt kom ik ook nooit klaar .. Vindt het alleen heel lekker en geil en gewoon lekker bij mn eikel maar ik kom ook alleen klaar als ze me aftrekt. Heb ik geen probleem mee hoor
|
Niet alle mannen komen klaar van pijpen, dat wil niet zeggen dat ze het niet lekker vinden. Iedereen heeft weer zijn eigen voorkeuren.
|
Stop met zuigen.
Serieus, niet zuigen! Het is geen ijsje! |
Ook zoiets is gewoon persoonlijke voorkeur. De beste manier is gewoon vragen wat de ander lekker vindt of een paar dingen uitproberen en kijken waar het beste op gereageerd wordt.
|
Ik weet niet hoe lang je bezig bent?
Maar misschien wat langer doorgaan.. |
Misschien doe je het niet goed. Kijk op internet 'how to give a blowjob' en genoeg tips :)
|
Als ik een jongen pijp dan trek ik hem ook af. Met je mond aan een eikel zuigen kan best intens voelen voor je vriend. Laat hem lekker voelen door hem te trekken en als hij klaar dreigt te komen zuig je gewoon lekker op zijn eikel. Als je geen sperma in je mond wilt zuig je gewoon wat meer en als je hem wilt proeven, trek je hem wat meer...
|
ik wissel het pijpen en trekken altijd om de minuut ofso af, omdat ik dan zelf dan ff tot adem kan komen en met hand kan ik sneller
als ik door heb dat mijn vriend ga komen houd ik de eikel in mijn mond en zuig en lik beetje terwijl ik tegelijkertijd trek....dat gaat altijd goed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |