![]() |
jeuk daar beneden
:bloos:
het klinkt misschien stom, maar ik lig er dus al de hele nacht wakker van. Het is alleen bij mn clitoris en verder nergens.. geen rare afscheiding of zo. ik ben heel zeker dat het geen soa is, maar ik wordt helemaal gestoord!! op internet staan bij alle dingen dat het candida is en dat het vanzelf weggaat, maar ik wil dat het het liefst NU weggaat want het jeukt als de nete en ik wil graag slapen.. iemand enig idee??? heeeeeeelp :S |
Als het geen soa kan zijn, is het inderdaad waarschijnlijk candida, een gistinfectie. Als je naar de huisarts gaat kan die je daarvoor een zalf of capsule voorschrijven. Meestal vinden huisartsen het niet nodig om daarvoor vaginaal onderzoek te doen; als je beschrijft waar je last van hebt, is dat vaak genoeg.
|
Citaat:
dus je hoeft niet eens meer naar de dokter.het kan ook komen door strakke spijkerbroeken he? |
ik wilde jullie allemaal er even op attenderen dat (ook al geloven jullie mij misschien niet allemaal) maar elke x als ik op blote voeten op koude tegels loop, ik de volgende ochtend een blaasontsteking gevoel krijg! vaak naar de wc, weinig plas en doet heel pijn! ik heb hier al zo lang last van.
morgen ga ik op vakantie en ga zo weer de huisarts maar es bellen. bij de DA drogist verkopen ze n miidel daarvoor.(was laatst op tv) die neem ik voor de zekerheid maar mee. verder slik ik dan meteen een cranberry pil en dan ben ik er dezelfde dag nog vanaf! nu duurt het al 2 dagen. dus: Niet op blote voeten op koude tegels lopen. scheelt echt.doe altijd slippers of slofjes aan. geloof me: het kan er echt mee te maken hebben. onder je voeten zitten allemaal zenuwuiteinden die met alles van je lichaam te maken hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |