![]() |
Eerste afspraak
Ik ga morgen met een meisje naar de stad
En ik vind haar heel leuk en zij mij volgens mij ook Maar mijn vraag is dus hoe vraag ik haar En ik wil niet zoals op de basisschool wil je met me smsen Dus hebben jullie nog. Tips over hoe ik dit het beste kan doen Grts |
Uuuuh, ja gaat morgen met een meisje naar de stad, maar dat meisje weet dat nog niet?
|
Hoe vraag je haar wat?
|
Bedoel je het als 'hoe vraag ik haar voor verkering?'
|
Nou, ik weet niet hoe oud jullie zijn maar op een gegeven moment vraag je dat soort dingen ook niet meer, in ieder geval niet op die manier. Meestal gebeurt het een beetje vanzelf. Je gaat steeds vaker met elkaar om, vindt elkaar steeds leuker, dan zoen je misschien, dat gebeurt nog vaker, etc. Op een gegeven moment heb je dan niet uitgesproken dat je een relatie hebt, terwijl dit toch wel het geval is. Mijn ex noemde mij na een tijdje opeens zijn vriendin en vroeg toen heel voorzichtig "mag ik je al mijn vriendin noemen?" :D Terwijl we dus wel al gewoon een relatie hadden, terwijl het niet letterlijk was gevraagd.
Zie nu eerst maar eens hoe het morgen gaat en probeer meteen daarna af te spreken om nog eens iets te gaan doen. Als ze daar positief op reageert vindt ze je sowieso interessant (en vond ze het leuk genoeg om het nog eens te doen!) en langzaamaan verandert het dan wel in iets serieus. |
De meeste mensen vragen of de ander verkering wilt.
Of je wacht tot zij het vraagt. |
Citaat:
Zie inderdaad eerst maar eens hoe het gaat. Je kunt haar vragen of ze nog een keer iets wil doen, of ze vaker wat met je wil doen, en als ze positief reageert kun je dan vragen of ze misschien je vriendin wil zijn. |
Dat hoef je niet te vragen.
|
Citaat:
:o Maar inderdaad. Eerst eens zien of morgen goed gaat. (Y) |
Ik ben 13 ik heb al eerder een vriendin gehad maar dat was echt nog zo van wil je met me
Ja in een smsje |
En ik wil haar verkering vragen
Niet of ze. Morgen mee. Gaat de dat heb ik al afgesproken |
Vraag gewoon aan haar of ze verkering wilt. Hoe wil je het anders doen? Wanneer je samen met haar in de stad loopt een SMS'je naar haar sturen of ze verkering wilt-O-?
|
dat hele 'dat spreek je op latere leeftijd niet meer uit' snap ik echt niet.
Hoe kun je nou een relatie hebben of iemand je vriendin nemen als de ander daar niet volledig mee ingestemd heeft? Ik heb een keer een jongen gehad waarmee ik een aantal keer had gezoend tijdens het stappen en tijdens een date daarna en stelde zich ineens aan mijn vrienden die we tegenkwamen voor als mijn vriend... En we hadden het heel leuk samen, maar ik vond het heel absurd dat hij me ineens zijn vriendin noemde zonder dat wij het daar ooit over gehad hadden. En een paar jaar later was er weer een toeter die schijnbaar na 3 weken vrij veel bij elkaa zijn had verteld dat ik z'n viendin was. Uhhhhhh nee. waar haal je dat vandaan. (om maar even aan te geven dat mensen daar echt een heel ander beeld over kunnen hebben zelfs al heb je het nog zo leuk samen) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik me dan weer niet kan voorstellen is dat je een keertje met iemand zoent, of seks hebt (of een paar keer) maar verder eigenlijk geen tijd met elkaar door hebt gebracht (of goede gesprekken hebt gehad of zo) en dat iemand dan opeens besluit dat het wel een relatie is, omdat mijn beeld van een relatie daar gewoon niet bij aansluit. Denk ik. |
Citaat:
ot: Kun je niet als jullie een paar keer afgesproken hebben, een keer vragen "Zijn we nu een stelletje?" of iets in die trant? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |