![]() |
ongesteld en seks.
Hallo,
Ik had een vraagje. Ik zat in de stopweek en ben ongesteld. En gisteren was mijn vriend bij me en toen hadden we eigenlijk ineens heel veel zin in sex. En toen hebben we het gedaan zonder condoom. Ik heb wel gelijk de pil weer ingenomen want eigenlijk maandag weer moet. Mijn vraag is nu is het een kleine kans dat ik nu zwanger ben?? Hij is niet in me klaar gekomen. Hij heeft hem erop tijd uitgehaald. Ben heel benieuwd naar jullie reacties!! |
Als je de pil gewoon slikt zoals het hoort ben je gewoon beschermd, ook in de stopweek.
|
even verplaatst naar het goede subforum.
Verder inderdaad wat Vowel zegt: de pil werkt ook in je stopweek nog door. |
Heeft het geen gevolg dat de pil voor maandag vandaag al is ingenomen? /pilnoob
|
nou ze heeft nu haar stopweek korter gemaakt. Dus dat betekent dat ze vanaf het moment dat ze weer is begonnen met de pil, ze wel door moet gaan met haar strip tot die op is.
|
Ik zou dit dus nooit doen en toch een morning afterpil nemen, je weet maar nooit.
|
In een stopweek ben je gewoon beschermd hoor :p
|
Citaat:
|
Je kunt natuurlijk ook direct doorgaan voor preventieve abortus!
|
Haha, inderdaad!
|
Hoe is dat dan, seks terwijl je ongesteld bent: is het niet één grote smeerboel?
|
Je bent gewoon beschermd tijdens de stopweek. Maar in het vervolg moet je niet sneller terug beginnen met de pil want daar raakt je lichaam in de war van volgens mij :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had bijvoorbeeld één extra strip waarvan ik soms één of twee pillen nam om extra door te slikken (zoals voor festivals). |
Citaat:
|
Ook in de stopweek ben je beschermd met de pil...bovendien als je ongesteld bent, ben je niet vruchtbaar, of je nou wel of niet aan de pil bent
|
In de stopweek ben je beschermd als je de pil op de goede manier gebruikt. De beschermingsgraad is hetzelfde. Als je de pil NIET zou slikken, kan je wel zwanger raken na sex tijdens je menstruatie. De kans is dan zeer klein, maar niet 0.
Veel plezier verder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |