![]() |
Schoenentopic
Post hier welke schoenen je al hebt en welke je nog wilt.
Ik wil deze: http://farm8.staticflickr.com/7110/7...a7f847f713.jpg*O* |
Ik droeg een tijd lang gympen van all star. De light ox collectie. Ik wil ze terug kopen maar nergens vind ik ze nog! En ze zaten echt vreselijk goed!
|
Ik draag nu het meest mijn Vans, maar ook wel eens slippers :eek: als ik naar het strand ga. En jullie?
|
Ik heb ook een tijdje all stars light gehad maar die zijn helaas kapot. Nu draag ik puma's en heel soms slippers of sandalen.
|
Ik wil nog een stel hele hoge hakken voor een evenement over twee weken, maar ik kan maar niet kiezen :o
|
Ik draag vooral m'n zwarte Nike Air Force, maar voor onder rokjes en jurkjes heb ik ook een paar pumps en laarsjes.
|
Foto's, iemand? :o
|
|
Citaat:
|
Dit is een deel van mijn schoenencollectie
Spoiler
|
@Oma, de meeste van die schoenen zijn echt heeel erg gaaf!!!
Ik wil zelf gewoon leuke schoenen hebben, bij de vanharen kan ik de laatste tijd wel makkelijker winkelen maar daar hebben ze ook niet echt leuke laarsjes ofzo, en ik wil niet weer een winter dat ik alleen goedkope gympen van de scapino heb.... En verder kan ik het echt zo niet uitstaan dat ik sinds de zomervakantie al 4 paar schoenen kapot heb! |
Dan moet je duurdere schoenen kopen en niet bij winkels als van haren en scapino ;)
|
@Oma, ja klopt, probleem is alleen mn schoenmaat(44) bij vanharen hebben ze in die maat nog wel leuke schoenen, maar ga je naar winkels als durlinger of echt die kwaliteitszaken hebben zie maat wel maar zijn het vaak van die schoenen voor echt vrouwen van 40+
Gelukkig zit hier in t dorp wel een schoenmaker die niet teveel kost |
Ik heb deze besteld en ik hoop ZO dat ze passen :O
http://store.drmartens.co.uk/images/...m/12270003.png |
Citaat:
Ot: Ik heb deze besteld http://i2.ztat.net/detail/RO/31/1A/0...A00H-907@1.jpg |
ik zoek nog leuke pumps, het liefst een beetje stoer en niet te hoog en niet te fout en niet te duur en en en :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor echt sjieke dameslaarzen moet je idd wel wat beter zoeken of meer betalen, maar als dat niet per se hoeft, dan zie ik het probleem niet zo. Ik stamp in de winter gewoon rond in m'n kisten. Werkt prima. Citaat:
|
Citaat:
hm |
Citaat:
|
Nou ja, ik heb geen één paar schoenen boven de 35 euro en er zitten toch aardig wat merkschoenen tussen. Gewoon goed zoeken. Van bepaalde merken hebben ze ook hele toffe ballerina´s en hakken in grote maten. Ik heb een paar hakken van Demonia in maat 43, ooit in de sale gekocht bij attitude.
En op ebay zoeken levert me ook vaak goede dingen op. |
ebay of marktplaats is idd nog helemaal geen slecht idee, daar heb ik nog niet aan gedacht maar het is wel slim idd!
|
Hmm alleen maar vrouwen die reageren. Laat ik hier eens verandering in brengen.
Ik heb maat 47. Van die zomer Vans werden nergens verkocht in maatje 47. Ik heb ook nog hele smalle voeten dus gympen staan me niet (Lijkt alsof ik maat 50 heb). Dus ik ben weer voor skaters gegaan. |
De schoentjes zitten trouwens heerlijk! En vandaag ga ik, heel toepasselijk, op een boot naar een eiland!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al veel te lang geen schoenen gekocht. Ik heb volgende week een evenement waar ik mijn hoogste hakken voor uit de kast ga trekken (grijs met zwart met veters, van Manfield). Ik denk dat het gruwelijk pijn gaat doen, maar het moet maar even :o
|
Citaat:
http://www.shoes.com/ProductImages/s...aec1209729.jpg Ze hebben een bolling in de zolen die uitzet alsje er kracht achter zet. Vangt lekker klappen op. Voor de rest loop ik op slippers van het merk rip curl. |
Lol, normaal krijg ik heel snel blaren op mn voeten, pas had ik blaren en toen had ik de goedkoopste slippers aangetrokken die ik kon vinden bij de action en ik voelde er niets meer van, vandaag maar even 2 paar extra van gekocht voor die 1 euro per paar:P ze lopen zoooo fijn!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic: Draagt het mannelijk geslacht geen schoenen? Anders heb ik echt voor schut gestaan.
Ontopic: Citaat:
|
Waar heb je het over? Natuurlijk draagt het mannelijk geslacht, als in mannen, schoenen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wel weer genoeg offtopic jongens!
Verder, het valt me op dat bijna niemand hakken heeft / aantrekt :O? Behalve Kameel natuurlijk. (Y) Houden de vrouwen hier niet van hakken :P? |
Ik heb best veel hakken, en ik draag ze ook nog eens vaak. Alleen vond ik het niet echt de moeite waard om het te vermelden :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik een keer zin en tijd heb, maak ik nog wel eens een foto van mijn schoenencollectie voor in dit topic.
|
Ik heb 3 paar hakken, een paar enkellaarsjes met een hak van ongeveer 6 cm die hoognodig toe waren aan vervanging, een paar pumps waar ik ontzettende blaren van krijg en dus zijn dat mijn zitschoenen en een paar nieuwe met hakken van 8 cm. Daar ben ik zo blij mee! <3 ik merk wel dat ik graag op hakken loop, dus ik wil dat meer gaan doen. Het nadeel is dat ik geen hakken kan dragen als ik aan het werk ben. Dat vind ik wel eens jammer.
|
Citaat:
Ik wil weer eens nieuwe hakken. Vinden jullie die schoenen van Steve Madden ook zo... ordinair? :D |
Citaat:
|
Ik had een paar hele leuke hakken, en ik vind ze nu nog steeds leuk maar ik trek ze niet meer elke dag aan aangezien de zool aan de onderkant gescheurd is en mijn lijmpistool geen zin heeft om elke dag opnieuw te lijmen:P Dus dat worden ws schoenen voor feestjes ofzo.
Ik heb nog wel andere hakken maar ik heb ze eigenlijk niet vaak aan, waarom weet ik niet. Deze zomer heb ik wel echt wekenlang op sandalen met sleehakken gelopen, maar ook die zijn nu kapot. |
Ik ben dol op hakken! Ik heb er ook 4 paar, 1 paar zwarte sleehakjes en andere drie zijn killerheels van 13-15 cm.
|
Citaat:
|
Ik heb er nooit echt last van gehad :O
|
Op hakken lopen kan geen kwaad idd, sowieso niet aangezien ik nooit echt HAKKEN heb, hoogste wat ik ooit had was geloof ik 6 of 7 centimeter.
Maar ik doe het toch maar niet, aangezien ik vroeger altijd steunzolen nodig had en ik nu nog snel last krijg van mn voeten wissel ik hakken en niet hakken wat meer af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |