![]() |
klein voor mijn leeftijd (j)
Hallo,
Ik ben 17 en ik ben juist geen 1m70, ik vind dit zeer klein want ik ben de kleinste van mijn vrienden... Hebben nog mensen dit probleem (gehad)? en zou ik nog groeien? ik ben wel een belg dus normaal dat ik wat kleiner ben als de meeste onder jullie maar toch ben ik klein, zelfs in belgie :d |
Jongens groeien gemiddeld nog door tot hun 19e dus je hebt nog wel even te gaan! Hoe lang je gaat worden hangt ook af van hoe groot je ouders zijn. De meeste jongens worden een paar cm langer dan hun vader.
|
Mijn vader is 1m78 dacht ik. Maar zou ik nog wel 10cm groeien op anderhalf jaar?
|
Tja ik weet niet of je je groeispurt al gehad hebt en hoe ver je verder bent met je ontwikkeling (baardgroei en lichaamsbeharing en alles) en ik ben ook niet helderziend. Maar je zal vast nog wel een paar cm groeien (of je de 10 haalt weet ik niet).
Overigens hangt het ook af van je moeders lengte. als zij ook aan de kleine kant is, zou het kunnen dat je je vaders lengte niet helemaal haalt. |
Citaat:
Nee, even serieus: trek het je niet aan joh. Het gaat niet om je lengte in het leven, ook al lijkt het soms van wel :) |
Jij klein ?
ik zou blij wezen als ik 1.70 ben , ben 17 en 1.49 en ik baal er echt kapot van ;( |
Er zijn jongens die later nog omhoogschieten. Een kennisje van mijn ouders was vroeger altijd heel klein (en ik was altijd heel groot). Na hem 2 jaar niet gezien te hebben is hij ruim een kop groter dan ik! Hij is nu 20..Dus er bestaat een kans.
|
Citaat:
|
Doe je aan een bepaalde sport?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |