![]() |
ik poets tegenwoordig met oral-b white 3d
want ik trap altijd in die onzin.. maar damn volgens mij is het puur chloor in tandpasta vorm alles brandt en doet pijn :cool:
|
Ik zou met paradontax poetsen als ik jou was.
|
Voor witte tanden moet je om de 3 dagen met Rembrandt poetsen, kost een tientje voor een tube maar werkt wel.
|
ik poets normaal gesproken met Zendium (y)
|
Zonder fluoride?
|
zeg maar dag tegen je tandvlees!
|
Elmex (y)
|
Citaat:
|
en volgens mij heb ik het al eens verteld, maar ik stond een keer mijn tanden te poetsen en terwijl ik bezig was zag ik opeens mijn tandenborstel liggen :d
|
Omdat het natuurlijk maar één letter verschilt met Elmer.
|
Hahahaha, met tandenborstels van anderen kun je veel interessante dingen meemaken, ja. Vooral als mensen zo dom zijn om ze in de badkamer te laten liggen.
|
Oh misschien moet je maar geen Rembrandt proberen want die bevat een beetje peroxide :o
|
Citaat:
|
Ik hou van plastic fantastic :d
|
hebben jullie nog spannende tandenpoetsverhalen?
|
Met een beetje peroxide is niets mis, hoor. Een BEETJE.
|
Ik doe altijd hele spannende andere dingen tijdens het tandenpoetsen, zoals...
|
Ik hou er van.
|
Ik ook. Heerlijk, om met maniakale precisie mijn tanden schoon te maken.
|
Ik hou van zo'n Amerikaanse nepsmile :d
|
Citaat:
|
daar ben ik ook ingetrapt :o wie koopt nou tandpasta in een doosje, overdreven gedoe :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kennen jullie dat verhaal van dat gezin dat een weekje op een bungalowpark verbleef. Na een dagje in het zwembad kwamen ze thuis en zagen ze dat de voordeur was geforceerd, maar er was helemaal niets gestolen. Dus de familie was ervanuit gegaan dat de dieven voortijdig waren betrapt. Na de vakantie ging de moeder van het gezin met haar kinderen naar de HEMA om de foto's op de wegwerpcamera van de dochter te laten ontwikkelen en afdrukken. En na de leuke gezinsfoto's waren er opeens 4 foto's van een man die onherkenbaar in beeld één voor één een tandenborstel van een gezinslid in zijn bips had gestopt en daar iedere keer een foto van had gemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha :d:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van mijn nichtje natuurlijk
|
Weten jullie wel wie er allemaal met zijn of haar handen aan de tube tandpasta komt die niet in een doosje zit? /smetvreesmode
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gekke Pluis! Je weet toch dat karton een natuurlijk voorkomend antibioticum is! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zat trouwens ook wel eens tussen mijn tijdschriftenwijk. Dat was nog eens een fraai baantje, vier uur lang tijdschriften lezen en daarna een uurtje rondbrengen (y) |
Citaat:
|
Werkt dat Rembrand echt prins? :o:(:D
|
Al mijn stijl en klasse tips zijn betrouwbaar dus ja.
|
bahh vies verhaal :eek:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou me met smetvrees idd ook moeten laten omscholen :o ziekenhuizen zijn viesssss |
ik heb geen smetvrees, maar ben met eten wel een zeikerd :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |