![]() |
Vriend wil dingen die ik niet wil
Ik ben hetero en ik was op een feestje en ik ging naar de toilet en mijn vriend moest ook en hij fluisterde wil je aftrekken ik dacht wat? Ik heb nee gezegd maar hij vraagt nu om online te komen op Skype om iets te laten zien ik durf het niet zo goed help!
|
Hoe oud ben je? En geen dingen doen die je niet wilt! Vraag anders aan die vriend wat ie wilde laten zien. als het is wat jij niet wilt zeg hem dan dat jij je er niet fijn bij voelt. Hoe is t vannacht afgelopen?
|
Als je iets niet wilt, moet je het sowieso niet doen. Vertel die vriend dat hij vooral moet doen en laten wat 'ie wil en dat je er geen oordeel over hebt, maar dat het niets voor jou is en jij het niet wilt. Als hij je dan nog niet met rust laat, mag je best boos worden en dreigen om het tegen iemand te vertellen (zoiets valt namelijk onder seksuele intimidatie).
Gewoon eerlijk zijn over wat je wel wilt en wat niet, en je kunt inderdaad ook eerst vragen wat hij wil laten zien (al kan ik het denk ik al raden. :o) en het niet doen als je het niet wilt. :) |
Wat Vowel zegt.
|
Ik heb de topictitel even aangepast omdat alleen "help" natuurlijk niks zegt over de inhoud.
|
Wees duidelijk en blijf je eigen grens aangeven richting hem. Hij kan geen dingen van jou verwachten die jij nog niet wil of waar jij nog niet klaar voor bent.
|
Als je het niet wilt dan moet je het niet doen doe het alleen als jij het wilt en niet omdat hijhet wil
|
je bent baas over je eigen leven
jij bepaald en niet iemand anders |
Ik vermoed dat je"vriend" voor de cam hetzelfde wil laten zien als hij in de wc wilde doen. Als je daar geen zin in hebt dan gewoon niet doen en als hij blijft doorzeuren dan heb je dus voortaan 1 vriend minder.
|
Stomp voor z'n muil geven als 'ie niet stopt.
|
De reacties hier hangen van vermoedens aan elkaar.
Als je het niet wilt, gewoon tegen je vriend zeggen. |
En als 'ie dan nog doorgaat, stomp voor z'n muil geven. Zo moeilijk is het allemaal niet jongens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel, als in wat? Regelmatig? Dat kan ik mij namelijk niet voorstellen :p. Hoogstens dat dit gebeurt onder homo's en heel sporadisch onder hetero's, maar "veel" zou ik dat niet kunnen noemen :) |
Citaat:
Maar wat DP ook zegt: ik heb er "vroeger" ook nooit iets over gehoord, maar dat kan ook komen omdát er minder open over werd gesproken. En je kunt wel doen alsof ik gek ben, maar als je hier op het forum zoekt kun je zo tig topics vinden met dit onderwerp, hoor. :P |
Citaat:
Dus omdat jij op een forum het aantal topics over samen aftrekken ziet toenemen, denk je dat het tegenwoordig vaker gebeurt? Er zitten op dit forum veel te weinig mensen om daar ook maar iets over te kunnen zeggen, en ook kunnen andere factoren een rol spelen in die toename. Denk aan meer users, meer openheid op het internet (steeds meer mensen weten dat ze anoniem kunnen posten), of simpelweg toeval. :p |
Waar heb je het in godsnaam over? Ik zeg niet dat het nu vaker gebeurt dan vroeger. Ik zeg dat men er opener over is, om al die redenen die jij noemt (anonimiteit, meer seksuele vrijheid, etc). En daardoor lijkt het of het vaker gebeurt. Of het daadwerkelijk vaker gebeurt weet ik niet, maar ook dát zou me niet verbazen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had het over een toename in hoeveel er over werd gesproken. Door openheid. Is het nou echt zo moeilijk? En toen bleek dus dat het een stuk vaker gebeurde dan ik aanvankelijk had gedacht. En dus gebruik ik het woord "veel". Net zoals er vroeger net zoveel homo's zullen zijn geweest als nu, maar nu is men er opener over en lijkt het vaker voor te komen.
Ik heb echt geen zin om met jou een semantische discussie aan te gaan over het woordje "veel" hoor. |
Hoek hem kapot man.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |