![]() |
wordt het nou iets of niet?
Hello mede forum gebruikers :)
Ik heb een vraag. Ik zit nu een tijdje bij een club van allemaal de zelfde hobby ( modelbouw / rc racing) en daar zit ook een andere jongen op met een vriendin. Als hun samen zijn en ik ben er ook dan valt het mij op dat dat meisje hele tijd naar mij kijkt en ook een reactie probeert op te wekken bij mij, Hoe moet ik nu reageren wat moet ik doen ( meisje is best wel cute maar wil niks met haar te maken hebben als zij met die jongen samen is) |
Het lijkt me sowieso handig om eerst eens te praten in plaats van dat wij zeggen of het wel of niet iets wordt.
|
Waarom denk je dat ze een reactie probeert op te wekken bij jou? Het kan ook zijn dat ze gewoon heel spontaan en aardig is en losjes met mensen omgaat. Dat betekent niet dat ze jou leuk vindt of zo. Vooral als ze nog een vriend heeft. ;)
Misschien zou je het een keer kunnen vragen aan haar, maar dan loop je wel het risico dat ze je raar aankijkt (als er werkelijk niets aan de hand is). |
Citaat:
|
Hoe verwacht je nu dat wij in kunnen schatten of ze wel of geen interesse heeft in je?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |