![]() |
Dikke armen
Hey allemaal!
over het algemeen ben ik best tevreden over m'n lichaam, maar waar ik me echt aan erger zijn m'n 'dikke' armen. De meeste zeggen dat er helemaal niets dik aan is, maar ik ben overtuigd van wel :bloos: Hoe kun je je bovenarmen trainen , maw, 'minder dik' maken? ik zoek vooral oefeningen voor de biceps & triceps die je thuis gemakkelijk kunt doen! |
Je kunt niet echt 'lokaal' afvallen, dus minder vet op je armen krijgen, zonder liposuctie ofzo. Je kunt wel je armspieren trainen en dan worden ze sterker maar daar wordt je vet niet direct minder van. Ik heb zelf ook een beetje last van armkwabjes (;)) en ik weet ook niet hoe je er anders vanaf komt. Triceps en bicepsoefeningen voor thuis zijn vast wel op internet op te zoeken, toch?
|
Hoe komt het dat je zo overtuigd bent dat je dikke armen hebt?
Als jij naar je armen kijkt, kijk je vanuit een heel ander perspectief dan de andere mensen in jouw omgeving (jij kijkt van boven naar je armen; je omgeving kijkt van de voor- of achterkant naar je armen). Ga eens een paar meter (dus niet direct voor) van een spiegel af staan, en kijk dan nog eens naar je armen, en vooral de verhouding met de rest van je lichaam. Vraag eens of een vriendin er dan naast wil gaan staan. Waarschijnlijk zul je dan zien dat je armen helemaal niet zo dik zijn. |
en het lijkt mij dat als je je armen echt gaat trainen, je meer spierweefsel gaat krijgen en dus dikkere armen?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga niet speciaal iets gaan kopen ofzo, ik dacht meer aan iemand die bvb, oefeningen deed met literflessen water, maar geen idee welke bewegingen je daarmee moet maken.. |
is het niet dat je eerst je vet verbrand en dan pas spieren krijgt of?
ik weet er niet zoveel van... met m'n domme vragen haha :p |
Ik heb juist van die gespierde armen en dat ziet niet uit bij meisjes :'(
|
als je denkt dat ze dik zijn probeer dan ze eens te meten met een meetlint
25-35cm armomtrek zal wel zo'n gemiddeld zijn |
Citaat:
iemand met grotere spieren verbrand terwijl die zit te rusten meer calorieen dan iemand met kleinere spieren die ook zit te rusten het onderhouden van spieren kost energie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder heeft ook vrij stevige armen en toen werd ze op haar werk eens vastgepakt door een oudere dame en zij was verbaasd over de kwabbeligheid van die armen. Toen zei mijn moeder: "Ja, dat zijn nog eens armen he!" en de cliënte zei: "Daar moet je trots op zijn, dat zijn gezellige armen!" Sindsdien moet ik daar altijd aan denken als het over dikke armen gaat :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |