![]() |
zij boven of ik bij de eerste keer
ik en mijn vriendin hebbe nogal problemen met onze eerste keer :(
nu heb ik gelezen dat het makkelijker is als zij boven op gaat. is dit waar ?? en hebben jullie nog tips voor het minder pijnlijk te maken voor mijn vriendin?? alvast bedankt :) |
Dat maakt niet zo uit. Ik zou idd dit standje doen of zij onder en jij boven. Maar vooral voorzichtig te werk gaan de eerste keer. En geniet er gewoon lekker van. Vlekkeloos gaat het nooit de eerste paar keren.
|
Het gaat waarschijnlijk makkelijker voor haar als ze is klaargekomen, dan is ze sowieso meer ontspannen en waarschijnlijk nat genoeg. Verder moet je de tijd nemen, veel voorspel, vooral niet alleen maar het doel hebben om te neuken (want dan staat er teveel druk op). Probeer anders eerst eens een vinger bij haar binnen te krijgen, en als dat lukt zonder pijn kun je altijd meer proberen.
|
Als zij bovenop gaat, kan zij veel meer bepalen. Om pijn te voorkomen is dat dan ook een veiligere optie, maar het is wel meteen ook meer druk op haar om ook nog alles te bepalen. Je kunt het dus op beide manieren verklaren, maar om nu zelf betere seks te hebben (of uberhaupt seks te hebben) kun je doen wat Vowel zegt.
|
ok dankje daar kan ik al een eindje mee over weg
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |