![]() |
GESLAAGDq@$#@!$#!@#@!#@!!@
Deze vmbo'er heeft natuurkunde en biologie vandaag op vwo niveau gehaald. Dit is mijn collectie nu:
Wiskunde A vwo niveau 2011 behaalde Natuurkunde vwo niveau VANDAAG BEHAALD Biologie vwo niveau VANDAAG BEHAALD@#!#@!#@!#!#@ <---0.3 punt verwijderd van 7 gemiddeld:( Ohyeah! Scheikunde te gaan en dan ben ik toelaatbaar voor een bepaalde studie. Ga ik hbo-p doen of een heel vwo? Who knows? WHO GIVES A SHIT! I PASSED!#!#!@#!@#!!@ Energie balansen? No problem SON Golven en trillingen? Come at me brah Isotopen en kernfysica? Did I rustle your jimmies? Nieren, lever, hypothalamus enzo? Kom dan, ik eet je RAUW OP terwijl ik erachter kom waarom je hyperglykemie hebt. F.U.C.K.Y.E.A.H.!!#@!#! Alle spellings- en grammaticafouten voorbehouden TM. |
Gefeliciteerd! Wanneer doe je scheikunde? Volgend jaar? Succes!
|
Dankjewel!#!#@#@!@!#.
Ja volgend jaar! Misschien pak ik informatica erbij; weet het niet zeker. |
Als je ze rauw opeet terwijl ze hyperglekemie hebben zal je weinig aan je diploma hebben omdat het waarschijnlijk je dood zal worden
|
Metaforisch bedoeld dear watson.
|
Volgens mij was Spencer ook niet geheel serieus. :p
Maar gefeliciteerd. :) |
:3
|
Gefeliciteerd! :)
Echt heel netjes! |
Staatsexamens?
Zo ja, welke boeken heb je gebruikt om te leren voor natuurkunde en biologie? Ik heb zelf een E&M diploma, maar wil toch certificaten voor die vakken. |
Na: Systematisch Natuurkunde
Bio: Biologie voor jou Beide uitstekend voor de zelfstudie. |
Ha, systematische natuurkunde heeft gewerkt!
Gefeliciteerd in ieder geval! Welke studie wil je eigenlijk gaan doen wanneer je scheikunde ook hebt gedaan? |
Citaat:
BMW/Chemie(hbo)/geneeskunde Ligt een beetje aan de situatie/geluk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |