Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Mijn vader gezien (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1863086)

evaatje30 17-07-2012 16:28

Mijn vader gezien

Hallo iedereen,

ik loop er al poosje mee rond en durf niet echt met iemand erover te praten. Heb al wel met beste vriendin erover gehad, maar die vond dat ik daar niet met haar over moest hebben.

Ik heb mijn vader (nu paar keer al) met een stijve onder de douche gezien. We zijn thuis gewend om de badkamerdeur niet op slot te doen en kunnen dus gewoon erin lopen als iemand douched.
Ik heb altijd gedacht dat ik het gek en vies zou vinden, maar dat is dus niet zo en ben er best wel onzeker over nu. Ik durf niets tegen mijn ouders te zeggen erover en hij zelf zegt er ook niets over.

Heeft iemand ook zulke ervaringen en is het normaal dat ik het interessant vind of moet ik het met mijn ouders over hebben (wat ik niet durf).

ik hoor graag wat (nuttigs)

Eva

-Richard- 17-07-2012 16:46

Ik snap niet precies wat je probleem is, je hebt je vader zo gezien, oké. Dat soort dingen heb je gewoon als je douched zonder douchegordijn en de deur niet opslot hebt.
En als je daar geen problemen mee hebt dan is er toch niets mis mee?

Daar hoef je wat mij betreft echt niet onzeker over te zijn. Want het is immers je familie waar je mee opgegroeid bent.

Pluis 17-07-2012 16:47

Even kijken of ik het goed begrijp: je bent dus de badkamer ingelopen en daar stond je vader met een stijve?
Zo lang hij geen stijve van jou krijgt lijkt me dat geen probleem. Dat je een penis niet gek of vies vindt lijkt me alleen maar een voordeel want dat scheelt een hele hoop gegiechel als je later een vriendje hebt.

Lusi 17-07-2012 17:16

Het probleem is dat je het zelf interessant vond, toch? Gewoon, boeiend omdat je nieuwsgierig bent, of raakte je opgewonden?

Reverend 17-07-2012 17:18

Ik zou me niet al te druk maken over een mechanisme wat bij elk jongetje zit ingebouwd.

UndercoverG 20-07-2012 14:51

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 32661120)
Het probleem is dat je het zelf interessant vond, toch? Gewoon, boeiend omdat je nieuwsgierig bent, of raakte je opgewonden?

het is wel haar vader hè

Lusi 20-07-2012 15:27

Citaat:

UndercoverG schreef: (Bericht 32667129)
het is wel haar vader hè

Ja en omdat ze het interessant vond opent ze een topic, wellicht omdat dat problemen kan opleveren. Maar daarvoor moet TS even posten hoe het nou precies zit.

bloodyb 20-07-2012 15:30

En wat zou je dan tegen je ouders moeten zeggen: Ik wil dat pa voortaan doucht met de deur dicht of ik wil niet dat hij een stijve krijgt onder de douche?

huntingyade 20-07-2012 16:01

ja maar als hij onder de douche staat hoor je dat toch wel.
maar goed ik ga ervan uit dat het tijdens het afdrogen is. mischien is het een tip om voortaan te kloppen of de deur rustig open te doen zodat hij kan zeggen dat hij eronder staat.

en verder is er weinig aan te doen als ze ij jullie de deur niet op slot doen.

TythorZeth 20-07-2012 21:14

Volgens mij begrijpt een groot deel hier niet wat het probleem is: ze vindt het interessant om haar vaders geslachtsdeel te zien.

Tsja, normaal is het niet nee. Maar iedereen heeft wel rare dingen. Ik zou het lekker voor jezelf houden en er niets mee doen. Je kunt er namelijk niet veel mee :p. Ik zou het niet tegen je ouders zeggen, die kunnen daar best van schrikken en je bereikt er verder niet veel mee.

Pluis 21-07-2012 20:37

hoezo is het abnormaal dat ze dat interessant vindt? ze is 12, waarschijnlijk is het de eerste stijve piemel die ze ooit gezien heeft. dan is het toch niet raar dat je dat interessant vindt? ik heb al tig piemels gezien en ik vind ze nog steeds fascinerend :o

Dark Phoenix 21-07-2012 20:42

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32669549)
hoezo is het abnormaal dat ze dat interessant vindt? ze is 12, waarschijnlijk is het de eerste stijve piemel die ze ooit gezien heeft. dan is het toch niet raar dat je dat interessant vindt? ik heb al tig piemels gezien en ik vind ze nog steeds fascinerend :o

Maar hopelijk niet die van je vader?

Pluis 21-07-2012 20:50

die van m'n pa heb ik nooit stijf gezien nee, maar wij hadden dan ook niet zo'n open badkamer policy.
er was wel ooit een voorval toen ik nog een klein pluisje was en viel onder de douche en me toen vastgreep aan dat wat binnen handbereik was maar dat had niks met stijf of seks te maken :o

Volk 21-07-2012 20:55

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 32669561)
Maar hopelijk niet die van je vader?

Ik wel, maar interessant en opwindend zijn twee totaal verschillende dingen.

Dark Phoenix 21-07-2012 20:59

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32669584)
die van m'n pa heb ik nooit stijf gezien nee, maar wij hadden dan ook niet zo'n open badkamer policy.
er was wel ooit een voorval toen ik nog een klein pluisje was en viel onder de douche en me toen vastgreep aan dat wat binnen handbereik was maar dat had niks met stijf of seks te maken :o

:D

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32669604)
Ik wel, maar interessant en opwindend zijn twee totaal verschillende dingen.

Ik denk dat "fascinerend" een vrij fout iets is als het om je eigen vader gaat, maar dat is mijn mening. :o

Vowel 22-07-2012 08:10

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 32669612)
Ik denk dat "fascinerend" een vrij fout iets is als het om je eigen vader gaat, maar dat is mijn mening. :o

Het klinkt inderdaad een beetje fout, maar volgens mij gebruikt iedereen dat woord op een andere manier. ;)

Toen ik heel klein was, was ik helemaal gefascineerd door piemels, omdat ik er zelf niet eentje had. :D

UndercoverG 22-07-2012 08:27

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 32669612)

en daar ben ik het mee eens :y

evaatje30 22-07-2012 11:10

Veel reacties al gehad, bedankt daarvoor. En inderdaad met interessant bedoelde ik inderdaad dat ik er wel opgewonden van wordt. Heb besloten om het niet zo tegen mijn ouders te zeggen en meer voor mezelf te houden. Kan er wel nu goed met een vriendin over praten, lucht al heel wat op.

Dark Phoenix 22-07-2012 11:11

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32670193)
Het klinkt inderdaad een beetje fout, maar volgens mij gebruikt iedereen dat woord op een andere manier. ;)

Toen ik heel klein was, was ik helemaal gefascineerd door piemels, omdat ik er zelf niet eentje had. :D

Ja, maar toen je heel klein was was het sowieso niet geassocieerd met seks(ualiteit). :p En op deze leeftijd is dat het sowieso wel.

Bimide 24-07-2012 18:51

En dan nog dat ze het interessant of hoe je het noemt vindt. Wij waren thuis naturisten, dus ik zag mijn ouders en heeeeel veel andere mensen bloot. Nee, niet met stijve piemels. Maar ik vond het wel altijd reuze interessant, ook toen ik 12 was.
Toen ik klein was speelde ik gewoon met de jongens op de camping. Later (puberteit) werd dat anders. En ja, ik was ook echt wel benieuwd naar dat apparaatje.
Het is helemaal niets ergs om daar opgewonden van te raken (ook niet op die leeftijd) en ook niet als het je vader of je broer is. Maar als je iets met die opgewonden gevoelens wil doen... neem een boekje of kijk op internet en ga lekker masturberen. (denk dan wel bij voorkeur niet aan je vader :p )

xRev 24-07-2012 18:53

Citaat:

Bimide schreef: (Bericht 32675858)
En dan nog dat ze het interessant of hoe je het noemt vindt. Wij waren thuis naturisten, dus ik zag mijn ouders en heeeeel veel andere mensen bloot. Nee, niet met stijve piemels. Maar ik vond het wel altijd reuze interessant, ook toen ik 12 was.
Toen ik klein was speelde ik gewoon met de jongens op de camping. Later (puberteit) werd dat anders. En ja, ik was ook echt wel benieuwd naar dat apparaatje.
Het is helemaal niets ergs om daar opgewonden van te raken (ook niet op die leeftijd) en ook niet als het je vader of je broer is. Maar als je iets met die opgewonden gevoelens wil doen... neem een boekje of kijk op internet en ga lekker masturberen. (denk dan wel bij voorkeur niet aan je vader :p )

Helemaal mee eens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.