![]() |
wat vinden jongens knap aan een meisje
hoi
ik ben 13 jaar en zit in de eerste ik wil graag ff weten wat jongens knap vinden aan meisjes ik heb bijv. een vriend die alleen maar naar haar gezicht kijkt maar ik heb ook een vriend die alleen maar naar de billen en borsten kijkt wat vind een jongen knap aan een meisje ( graag gedetalieerd) bijv. haar lengte en haar kleur of kleren of kleur ogen enzzzzz xxxx |
Borsten en billen zijn mooi maar daar moet je je echt niet druk om maken als je die wel/niet hebt. Brunette of blonde, bruine of blauwe ogen - wat dan ook, het belangrijkste voor velen is dat je een verzorgd lichaam (vooral gezichthuid, haar en tanden)... Persoonlijk ben ik dan nog fan van redelijk lang haar tot net onder de schouder.
|
Mooie benen, leuk gezicht, billen en de schoenen. Borsten leuk meegenomen :p.
|
---> L&R
|
blondje :) mooie benen, leuke lach, en een mooi paar borsten mag altijd wel ( liefst C :P ) maar hoeft niet perseeeee :) zolang ze maar lekker der eigen is :D en blond
|
Het liefst een leuk en lief uiterlijk. Hoe tsja daar heb ik geen voorkeur op en ze moet der gedrag netjes zijn! Niet te veel drank en zeker niet roken...
|
Gewoon er verzorgd uitzien is al heel wat. (:
|
Citaat:
|
Mooie borsten en billen is fijn, maar de persoonlijkheid is belangrijker. Even belangrijk is dat het meisje zichzelf goed verzorgt. Haarkleur, lengte van het haar en oogkleur kunnen mij niet zoveel schelen.
|
Ass. Kleur ogen/haar etc laat me compleet koud.
|
Citaat:
|
Ik kijk meer naar het innerlijke
|
blond, bruin of zwart haar mooie beetje strakke borsten (C) zachte kont waar je lekker in kan knijpen ze moet rond de 1,75 zijn en geen bitch en niet roken
|
Het innerlijke is fantastisch om leuk te vinden, maar het oog wil ook wat. Ik denk dat smaken sterk verschillen, zoals je ongetwijfeld al uit het topic haalt. Ik denk dat, wat je ook doet, je het nooit extreem moet doen. Zorg goed voor je lichaam (niet te dik, niet te dun), slaap genoeg, eet en drink gezond en plamuur jezelf niet onder met make-up. Kleed jezelf fatsoenlijk, want te bloot is het teken van 'one night stand' (kan ook een doel zijn natuurlijk, maar nu nog niet denk ik zo) maar wees ook niet bang om je sterke punten te benadrukken.
Ik val zelf vooral op meisjes die naturel sowieso al knap zijn, waar make-up echt een aanvulling is in plaats van een must. Haarkleur en kleur ogen maakt mij niet gek veel uit, het kan allemaal aantrekkelijk zijn. Ik kan natuurlijk cupmaat en dergelijke noemen, maar daar heb je waarschijnlijk weinig aan ;) Veel 'modellen' en dergelijke zijn behoorlijk 'overdreven' en laten me dus koud. Op een goede dag zie ik meer leuke meisjes op straat dan op TV :p |
Dat verschilt per jongen.
Voor mij is innerlijk minimaal zo belangrijk als uiterlijk, maar als ik iets moet zeggen over het uiterlijk dan val ik op meisjes die er zo natuurlijk mogelijk uit zien, dus weinig of geen make-up, geen siliconenborsten of -billen, geen blonde haarverf. Niet te dik, maar ook niet te mager. En een blank of mediterraan of gemengd uiterlijk, want ik val niet op Afrikaanse en Aziatische vrouwen. Qua haarkleur of oogkleur heb ik niet echt een voorkeur. |
Hoe ze poepen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder roken vind ik de grootste afknapper! |
Lang haar. er is niets makkelijkers voor een vrouw om er 30% knapper uit te zien dan gewoon haar haar te laten groeien minstens tot schouders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de combinatie van alles:) oftewel goed figuur, mooi koppie, mooie borsten, mooie billen, lange benen.
maar maak je niet druk met je 13 jaar, voorlopig ben je nog niet uitgegroeid. |
Citaat:
|
Hmmm....eens ff denken
Of een meisje nou zwart, bruin, blond of rood haar heeft......het maakt me geen bal uit. Het liefst niet te kort haar. Tot aan haar nek kan nog. Maar lang haar is altijd mooi meegenomen. Verder vind ik het mooi als een meisje volle lippen heeft, ik val veel minder op meisjes die dunne lippen hebben. Maargoed als jij dunne lippen hebt kun je er ook niet veel aan doen hea. Meisjes moeten ook niet te dun zijn, ik bedoel, kom op, het ziet er ook een stuk gezonder uit als een meisje wat vlees aan de botten heeft. Billen en borsten zijn ook altijd mooi meegenomen als ze die hebben - qua groote maakt het me niet veel uit, als je maar kunt zien dat er wat aan zit :P Ik vind het ook heel zonde als ik een meisje zie roken, echt een afknapper, hoe mooi ze er ook uitziet. Verder is 'natuurlijk' beter dan een clown lopen uithangen, met lagen make-up op. Maar een beetje kan natuurlijk geen kwaad. Kleur ogen maakt me ook niet veel uit, maar ik moet zeggen dat donkerblauwe ogen er zooooo mooi uitzien. Dat was het denk ik wel zo'n beetje! |
Leuk, lief. Leuke kledingstijl, Maar het belangrijkste is natuurlijk haar karakter. Ik wil een meisje waar ik goed mee kan praten, dat we het zelfde denken en doen.
|
Mooie grote ogen, klein neusje, schorre stem, en gewoon verzorgd eruit zien.
|
Bruin haar blauwe ogen leuke lach geen overdaad aan mascara de rest is bijzaak bruin haar hoeft niet per se maar ik vind dat de mooiste kleur van alle haarkleuren.
|
m eerlijk te zijn het lekkere kontje.;);)
|
innerlijk :)
|
Vaak zeggen jongens dat ze zo graag van blond, grote tieten en dikke kont houden maar daar ben ik het eigenlijk niet mee eens.
Ik hou liever van een meisje dat niet helemaal perfect is, ik weet niet op de een of andere manier vind ik iets wat soms als minder mooi word gezien juíst mooi. Als je echt van iemand houd en leuk vind, dan kan je van de "tekortkomingen" en "minder leuke dingen" houden. En die pino die hier een paar keer word beschreven zal waarschijnlijk ook een veel hogere pet van zichzelf op hebben, en jou ook flink wat concurentie opleveren. |
haha Dirk jij bent mijn droomjongen! :)
|
Ik vind langere meiden met dikke tetten , dikke ass leuk ;)
|
Mooi meisje. Niet te dik niet te dun. Blauw of bruine ogen. Blond of donkerblond en mooie lippen
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook wel een beetje dubieus..
Schat, wat vind je het mooist aan me? -Je tekortkomingen :| |
Citaat:
|
wij kijken van beneden naar boven. Als beneden tegenvalt kijken we niet verder, is alles echter op zijn plaats gaan we kijken wat er te bieden valt.
|
Citaat:
Ik kijk iig eerst naar het gezicht, want wat moet je nou met een mooi lichaam met een mislukt hoofd erop? (puur lettend op uiterlijk, innerlijk is weer een ander verhaal natuurlijk) |
Ieder meisje heeft eigenlijk wel iets anders. Ik hou er sowieso van als ze een beetje speels is en een beetje gek/maf en dat ook uitstraalt. En ik heb wel iets met blond ja.
|
Een meisje dat zichzelf is, en zich niet laat veranderen door anderen! Ook moet ze de jongen accepteren zoals hij is. Wil je elkaar veranderen moet je iemand anders zoeken denk ik!;)
|
Ooooh en een brits/frans accent vind ik ook zoo leuk!
|
Citaat:
|
Mooie lange haren, mooie ogen, leuke kleding, een leuke bril. Dat soort dingen. Maar ook een lieve intelligente uitstraling.
|
Ik zie van alles over borsten en billen, maar op 13 jarige leeftijd lijkt me dat niet echt een belangrijk onderdeel..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou oké, ik ben dan ook geen jongen, maar op die leeftijd dacht ik ook niet aan piemels, hehe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |