![]() |
praten bij sex?
praten wnr jullie sex hebben? zoja, wat dan?
|
Zou je misschien een normaal Nederlandse zin kunnen typen met je vraag en waarom je dit wilt weten?
Zoek je ervaringen van mensen of ben je gewoon benieuwd naar anderen? Groeten, |
Hij vraagt of je praat tijdens dat je sex hebt en waarover je dan praat
|
Soms. Verschilt waarover. Het is ook maar wat je als praten ziet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee ik praat normaal niet tijdens de seks. Ik zeg wel eens wat woorden maar echt praten of een gesprek hebben doe ik niet, en dat heb ik liever ook niet.
|
Je moet als man in ieder geval nooit na afloop "Dankjewel" zeggen.
|
leuke ervaring zeker :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt best wat dirtytalk bij de seks betrekken, maar het is nogal wisselend per persoon of iemand dat kan waarderen, en vaak ook erg afhankelijk van wat je zegt. |
dirtytalk, absoluut.
|
Geen seks gehad, maar het is wel lief om te zeggen bij de eerste x vind ik: 'Jij bent de eerste waarmee ik dit doe, en de laatste.' Teminste als je echt denkt dat het de ware voor je is natuurlijk ;) Niet als het een 'tussendoortje' is zoals sommige jongens dat zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar 'praten' is het niet over het behang vinden, maar wellicht wel wat je kan waarderen, wat je nu opwindt en wat je ook nog meer zou opwinden. Schelden lijkt me weinig aan, maar wat complimenten en feedback is prima (y) |
Dirty talk. (Y)
O en ik vind dat je best moet kunnen lachen tijdens de seks. Dus als er iets verkeerd gaat maak je een grapje, lach je erom, ga je weer verder. Dat soort dingen. Maar hele gesprekken? Niet mijn ding. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |