![]() |
Filmmuziek Programma
Hey
Ik heb een film van mijn vakantie maar ik heb een probleempje... Soms is het nog wel eens saai, en dat kan je leuker maken door er muziek bij te voegen. Nummers zijn niet echt leuk om toe te voegen dus ik wil zelf muziek maken met een programma. Zelf heb ik: Magix MusicMaker & FLStudio. Met Magix kun je niet heel veel en FLstudio is niet heel makkelijk... :bloos: Weet iemand nog andere programma's voor Filmmuziek??? |
Welkom! :) Dit topic past beter op Software & Multimedia, dus ik verplaats het even voor je.
|
kan ook
Ik snap er nog niet veel van xD |
Magix music maken kon heel veel 5 jaar geleden dus dat zal nu alleen maar meer zijn. Je moet alleen even wat sampletjes downloaden.
|
Citaat:
Ik kan niet meer vinden:s Maar in ieder geval: Thnx ;) |
Zover ik het nog weet van vroeger, heeft musicmaker alleen voor geprogrammeerde deuntjes. (bv tromgeroffel voor een paar seconden, een toonladdercwat herhaalt word, enz).
Vind je het saai en wil je ze zelf maken, dan moet je op zoek gaan naar andere software dat bv je toetsenbord een keyboard word. En daar zijn er veel van. Eentje wat nu in mij op komt, is de oude modplugtracker. Maar deze zijn niet eenvoudig in gebruik. Een paar strings hier, af en toe een horn en wat drumms maken het al aardig filmisch deuntje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |