![]() |
Midsaait in Paris #1675
Midnight in Paris vond ik niet meh.
En Ted wil ik nog zien, maar die is nog niet uit joh. |
Oh, ik las al een paar recensies van mensen op Moviemeter.
|
Citaat:
|
Godcholera zeg. Zit snoes lekker te snaaien én in een arm's reach van 'n gozer, wil-ie 'm pakken. Ik stop 'm voortijdig want 't zag er aarzelend uit en leg uit dat-ie 'm metéén in haar nekvel moet pakken en optillen zodat Het Gevaar geneutraliseerd is. Ik krijg nog bijval van wat anderen die er bij zaten en zeg ook "Als je twijfelt, doe dan gewoon niets." Maakt meneer ineens een snoekduik naar de oksels :facepalm: "Eeh ja zo pak ik de katten thuis ook altijd op!" ZIE JE HIER EEN CRAPPY TELEVISIE EN CRAPPY BANKSTEL, LULLO?! :mad:
|
M'n ouders hebben al jaren katten en die pakken we echt NOOIT bij het nekvel op, en niemand die ik ken.
Dat doe je toch alleen bij kittens? Het kan zijn dat ik je post niet goed begrijp, want echt helder opgeschreven heb je het niet. |
Ik snap er niks van, Q. Waarom moest ze opgepakt?
|
Ik heb dat ook vaak met z'n posts ja :D
|
Citaat:
Citaat:
En Q wil het poesje adopteren, aangezien ze voor de rest best mak en liev&sagt is. Toch, Q? |
Katten pak je toch niet op bij hun nekvel, Q-tip die je bent :D
Maar als die kat bangig was, moet die lulhannes van een gozer van 'm afblijven. En waarom nodig je dat soort bijdehante kutmensen überhaupt bij je thuis uit? En ik snap vaak ook maar de helft van je posts met je onorthodoxe schrijfstijl :D Het lijkt wel een doorsnee WoW-post. |
Het was niet bij hem thuis toch?
Heel z'n post is een te ontrafelen MYSTERIE! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
HA! Ik ben de enige die het snapt :cool:.
|
Citaat:
|
Hij heeft 'm nog niet meegenomen.
|
Oh, en katten bij hun nekvel pakken is een uiterst effectieve manier om ze te pakken te krijgen/in bedwang te houden :O. Praktijkervaring.
Maar normaal gesproken pak je een sullige huiskat natuurlijk niet op bij het nekvel. |
Citaat:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...Fq05_JM_9F3PR7 |
:D <3
|
Citaat:
ik zit me hier echt te bescheuren om dat plaatje :D |
@Miekje: uiteindelijk is zijn conclusie dat hij wél een haag gaat nemen, en die gewoon niet elke zondag gaat snoeien wat op zich ook niet per se hoeft, natuurlijk, een wat wildere haag doet ook z'n werk. Alleen noemt hij het geen haag :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh goede god, wat een timing toch weer :D
|
:D
|
Citaat:
Citaat:
|
Spoiler
Dat er nou niemand is die tegen die William zegt "Joh, pak 'n bezem en ga lekker buiten vegen of zo, want van dat zingen heb je to-taal geen kaas gegeten." :'( |
Het is Will.I.Am :nono:
|
Nou lekker zomers weertje zeg -o-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens hoor ik autotune bij Will.I.Am :D en dan nog vals klinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hah, iemand trouwens nog die half-taim Superbowl-gig gezien van de Black Eyed Peas? Wat een vreselijk ongeluk, zeg.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1347...show_2011.html Maar lekker die kut'artiesten' blijven supporten met z'n allen -o- |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Rusland pakten we de kat altijd bij zijn nekvel als we hem de straat op stuurden. :o Anders bijt/krabt hij je gewoon dood.
|
Ik ben vanmiddag met m'n ouders naar het museum geweest en heb ze een rondleiding gegeven door de tentoonstellingen waarvoor ik de achtergrondteksten heb geschreven (Y) Jammer alleen dat ik me behoorlijk kut voelde en overwoog om de boel af te kappen en naar huis te gaan. Gelukkig niet gedaan, want later ging het weer ietsje beter en heb ik het gewoon af kunnen maken :)
|
Wel jammer dat er een collectorkastje miste bij de tofste werken en mijn teksten dus niet kunnen worden verzameld :nono:
|
Citaat:
|
Hey Turk, ik zit net je nieuwe gayrant te kijken, ik lach me de tering :D vooral de reacties van de mensen met lange tenen :D
|
Citaat:
Oh, dat ja :D Dat was echt hopeloos idd. Lachwekkend. |
Citaat:
|
Ik heb ook nog nooit een goed optreden van BEP gezien, ik snap niet waarom die niet gewoon playbacken.
|
Ik vind het wel een prestatie om Guns 'n Roses nog kutter te laten klinken overigens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |