Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Twijfels! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1863198)

Rikje18 19-07-2012 01:53

Twijfels!

Hea, ik zit dus nou achter een ander meisje aan maar ik twijfel echt erg, ik vind haar wel knap maar haar uiterlijk is gewoon niet.. passend? Ik bedoel bij mij, ze heeft best een ruig uiterlijk, nou ja ik weet het niet het is zo lastig ;_; Wat moet ik doennn! She's clearly into me!

Vowel 19-07-2012 04:38

Is dit wéér hetzelfde meisje? Hoe moeten wij nou weten wat je moet doen? Als jij haar leuk vindt, moet je er voor gaan. Vind je haar niet leuk (genoeg), dan moet je er niet voor gaan. Ik weet niet wat jij bedoelt met "ruig" en "niet passend", maar zolang je haar aantrekkelijk vindt is er toch niets aan de hand?

O en kun je misschien stoppen met telkens meerdere topics aanmaken over één ding (in dit geval een meisje, net als de vorige keer :P).

Athene 19-07-2012 07:41

hij zegt een ander meisje,
ik wil niet stom of bot doen, maar als je om de weeek een ander meisje hebt, is dat voor meisjes niet aantrekkelijk meer. dan wordt je snel bestempeld als 'player'.
probeer uit te zoeken hoe erg verliefd je kan zijn. alleen bij 'het hoogste level' moet je dan voor het meisje gaan. anders zijn je kansen snel verkeken. succes!

Cherry Springs 19-07-2012 09:29

Je hóeft niet achter meisjes aan te zitten, he. Als je zo twijfelt en ze je duidelijk niet leuk vindt is er niemand die zegt 'Ja maar je moet toch achter haar aangaan want dat is wat jongens doen!'.

Rikje18 19-07-2012 13:14

Jullie hebben het allemaal niet goed gelezen of niet goed begrepen.
1: Nee Vowel dit is niet hetzelfde meisje anders had ik er geen topic over gestart, en nou ja ik vind het gewoon moeilijk.
2: Nee ik heb niet konstant een ander meisje ik ben gewoon toevallig tegen deze aangelopen en ik vind haar wel leuk, het is inmiddels al een maand geleden dat ik me beste vriendin leuk vond wat ook nog eens 6 maanden zo is geweest.
3: Nee dat doe ik ook niet om die reden, ik ga achter meisjes aan omdat ik dat leuk vind alleen ben ik best wel specifiek en ik denk een hoop. Oh en ik weet juist wél zeker dat ze me leuk vind, niet niét leuk vind.

Rikje18 19-07-2012 13:17

Mijn vraag is, let ik teveel op het uiterlijk?

bierkoning 19-07-2012 13:29

Niet zoveel denken, gewoon doen. Als je haar leuk vind ga je ervoor... vind je haar niet leuk, dan niet

icetea296 19-07-2012 13:43

als je haar leuk vind moet je er voor gaan als je der niet leuk vind moet je het niet doen het maakt niet uit of je teveel of teweinig op het uiterlijk let als jij haar leuk vind moet je ervoor gaan (y)

huntingyade 19-07-2012 14:41

volgens mij heb je in die tijd dat je niet meer achter je beste vriendin aanzit hier 3-4 topics geopened over telkens een ander meisje.

en waarom maakt het je zoveel uit dat ze er wat ruiger uitziet. ik zou daar vrij weinig omgeven als ik iemand echt leuk zou vinden.

Reverend 19-07-2012 18:06

Citaat:

Rikje18 schreef: (Bericht 32664751)

Het enige wat jij teveel doet is letten op wat anderen vinden.

Rikje18 19-07-2012 19:14

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32665300)
Het enige wat jij teveel doet is letten op wat anderen vinden.

Dat klopt! Problemen mee?

Rikje18 19-07-2012 19:15

Citaat:

huntingyade schreef: (Bericht 32664922)
volgens mij heb je in die tijd dat je niet meer achter je beste vriendin aanzit hier 3-4 topics geopened over telkens een ander meisje.

en waarom maakt het je zoveel uit dat ze er wat ruiger uitziet. ik zou daar vrij weinig omgeven als ik iemand echt leuk zou vinden.

Nee die gingen niet over een ander meisje :P 'T was telkens over hetzelfde meisje, nu is het eindelijk een ander meisje.

Reverend 19-07-2012 19:25

Citaat:

Rikje18 schreef: (Bericht 32665506)
Dat klopt! Problemen mee?

Problemen met wat? Maar goed dat je het beseft. Doe wat met die kennis (Y)

Paranoide 19-07-2012 23:39

Dat is toch heel simpel? Je moet al je kleding weggooien en het vervangen door iets ruigers. Schroom ook niet om te kijken bij wat voor winkels ze haar kleren koopt, zodat je kunt kijken of er niet een mannenvariant van bestaat. Eventueel kun je ook in overleg een gezamenlijke kledingstijl uitkiezen. Denk bijvoorbeeld aan zoiets. Ter verdere inspiratie:

Spoiler

Als dit je nog te ver gaat kun je ook kijken of ze bij je interieur past, of bijvoorbeeld een huisdier nemen in de kleur die ze het vaakst draagt. Honden werken erg goed, want die zijn er in veel verschillende kleuren en bovendien heb je ze regelmatig bij je. Met sommige soorten papegaaien kun je ook veel.

Al met al - of je bij elkaar past heb je zelf in de hand! Succes!!!!!!!

Rikje18 20-07-2012 02:03

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32665537)
Problemen met wat? Maar goed dat je het beseft. Doe wat met die kennis (Y)

Woef! zei de hond.

*oma* 20-07-2012 13:40

Citaat:

Rikje18 schreef: (Bericht 32664751)

Als je iemand echt leuk vindt, dan vind je of het uiterlijk ook leuk of je vindt diegene zo leuk dat het uiterlijk niets uit maakt.

Maar eigenlijk denk ik dat je gewoon veel te wanhopig bent.

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 32666047)
Dat is toch heel simpel? Je moet al je kleding weggooien en het vervangen door iets ruigers. Schroom ook niet om te kijken bij wat voor winkels ze haar kleren koopt, zodat je kunt kijken of er niet een mannenvariant van bestaat. Eventueel kun je ook in overleg een gezamenlijke kledingstijl uitkiezen. Denk bijvoorbeeld aan zoiets. Ter verdere inspiratie:

Spoiler

Als dit je nog te ver gaat kun je ook kijken of ze bij je interieur past, of bijvoorbeeld een huisdier nemen in de kleur die ze het vaakst draagt. Honden werken erg goed, want die zijn er in veel verschillende kleuren en bovendien heb je ze regelmatig bij je. Met sommige soorten papegaaien kun je ook veel.

Al met al - of je bij elkaar past heb je zelf in de hand! Succes!!!!!!!

<333 Ik ga direct naar naar de winkel rennen om twee dezelfde regenpakken voor mij en me schatje te kopen (y)

huntingyade 20-07-2012 14:19

ik vind die ene die je linkt met die omgekeerde patronen/kleueren eigenlijk zeg maar wel grappig :P.
die andere zijn best eng.

Rikje18 20-07-2012 14:33

OKEE JONGENS, VERGEET DEZE TOPIC, VERWIJDER HEM ALS HET KAN!
Ik start overnieuw T.T

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.