![]() |
Ben bang dat hij me afwijst
hey allemaal!
ik ben net nieuw op dit forum, dus ik weet niet hoe het werkt :) maaruh, ik heb sinds een maand een vriendje, en ik ben helemaal dol op hem :) (kben 15, hij bijna 16) maaruh, maandag zie ik hem weer en ik wil hem zooo graag zoenen! ik ben helemaal verschrikkelijk dol op hem, maar ik ben bang dat hij me afwijst.... iemand tips? dank je wel! :) |
Hij is je vriendje. Waarom zou hij je in godsnaam afwijzen?
|
ach weet ik veel, als'ie te verlegen is ofzo :P
|
Ik vind het maar vreemd. Als je een relatie hebt met iemand dan wijs je je partner met zoenen niet af :p
|
ik weet ook niet of hij dat doet hoor :) maar ik ben gewoon heel bang dat hij het wel doet..
|
Nou, als je zijn vriendin bent dan hoef je daar niet bang voor te zijn.
Hoelang hebben jullie al? |
staat erboven :) vanaf vrijdag een maand :D
|
Wupz, my bad. En jullie hebben nog nooit gezoend?
|
Citaat:
|
haha dat komt omdat het vakantie is :) we kregen wat op het schoolfeest (heel vaag verhaal, niet peuterachtig gevraagd, opeens was het zo :D) hij was net 2 weken weg. daarvoor was het wat kusjes enz... maar niet echt zoenen. kzie hem maandag weer.
|
dank jullie :)
|
Gewoon doen. Een jongen van 15 die toch al je vriendje is zal het alleen maar leuk vinden om eens goed met hem te zoenen, zeker als ie je lang niet gezien heeft. En als je het nooit probeert kom je er nooit achter; verder is er niet echt manier om van je angst af te komen. Als je het doet zal je zien dat het meevalt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij gaat je niet afwijzen, hoor. Hij is niet voor niets je vriendje. Waarschijnlijk zit hij met precies dezelfde gedachten en wil hij jou ook zoenen, maar is 'ie bang dat 'ie je afwijst. ;) |
dank je :) klopt, hij is dol op me (laat'ie duidelijk merken) X
|
Citaat:
|
(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |