![]() |
Gelukkig weerzien
Hoi allen,
na een afwezigheid van een goede vijf jaar ben ik terug. Mijn naam is Wouter, inmiddels 22 jaar oud, masterstudent Geschiedenis te Nijmegen, reeds 18000 posts achter mijn naam van vroeger tijden. Ben ouder en hopelijk ook wijzer geworden ;) Mijn titel is vooralsnog Medewerker wegens eerder bewezen diensten, die mag zo langzaamaan wel er af (reeds iemand voor gePM't, geen zorgen). Hoera! *O* |
OMG! Welkom terug :cool:
|
Citaat:
|
Verdorie, vroeger (toen Letteren nog druk was) vond ik jou zo tof :p serieus.
|
Mijn titel is reeds gesneuveld. Fijn dat je me tof vond. Misschien ben ik nu wel heel soft geworden ofzo ;) Wat was er tof dan?
|
Ja wie weet :p ik heb geen idee meer, maar zo samen met Duivelaartje enzo, was toen echt gezellig op Letteren.
|
Het waren wel tijden ja, Changshan, Krrristoph, Astuanax, Milroy, LUH-3417 (natuurlijk LUH), Vogelvrij, Ieke, Renard (later Reynaert, geloof ik) en meer volk. Dat was me een tijd ;) Ik kan me nog wel herinneren dat vanuit het Fancy-forum ineens een hele golf pubermeisjes hun paardenverhalen ging posten, wat een ellende was dat :D Kom jij weer eens op Letteren dan? Ik kan allicht een ode aan je schrijven.
|
Ohja, LUH :cool:
Ik kom er bijna nooit meer, er gebeurt ook niks. Vrijwel geen verhalen meer en geen mensen meer. Dit heeft natuurlijk met elkaar te maken, maar ik weet niet welke eerst kwam :p |
Ik stel voor: je komt terug op Letteren, en we zetten deze conversatie voort middels PM ;) Samen krijgen we dat ouwe forum wel weer aan de praat ;)
|
Jeej *o*
|
Welcome Back haha
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik leef ook nog. Maar eigenlijk lees ik alleen nog maar op het forum in vrije minuutjes. Het blijft toch vermakelijk al die topics te lezen. ;) Op Letteren kom ik al helemaal niet meer.. Vandaag vroeg m'n moeder of ik eigenlijk nog wat van die 'letteren-mensen' had gehoord. Toevallig. (Getriggerd om te naamzoeken doordat m'n pm-box blijkbaar vol zat.) |
Omg duivelaartje :cool:
|
Citaat:
|
Had je toen je leeftijd niet staan? Want in mijn herinnering was jij echt (veel) ouder dan ik :p
|
Hehe, hij had zijn leeftijd niet staan nee. Wilde mythes daarover. Over mythes gesproken, wordt het tijdperk Millroy & Co nog steeds als legendarischer beschouwd dan het tijdperk van de mensen die nu genoemd worden? :p
|
Milroy en Astuanax blijven helden. Had ik mijn leeftijd toen niet staan nee? Dat zou goed kunnen. Van binnen ben ik natuurlijk nog steeds een oude zak. Ouder dan dat getal links dat de top van mijn leven veronderstelt. Maar hé! Vanaf nu kom ik hier niet meer hè lieve schatten. Komen jullie maar hier feestvieren en/of Letteren/DoP actiever maken.
|
He basmeneer :p
|
De tijden dat ik basgitaar speel, zijn voorbij ;)
|
Blasfemie!
|
Mijn broertje heeft hem uit elkaar gehaald. Figuurlijk verkracht. Wellicht later een foto. Er zit een bierflesje in.
Klik |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |