![]() |
Verder gaan met vriendin
Hey,
Ik vertel liever me naam niet, maar ben een jongen van 14 met een vriendin (15), ik zou graag verder willen dan alleen kusjes en knuffels geven, maar dan bedoel ik niet letterlijk sex maar gewoon gepijpt worden, en haar vingeren. Alleen denk ik dat zij dat een gigantisch erg onderwerp vind, en ook vies. Een keer had ze iets beloofd om alles voor me te doen en zei ik ''pijpen'' als grapje, ze reageren dat ze dat vies vond maar ze het wel zou doen omdat ze had belooft om letterlijk alles te doen. Maar ze zei echt de hele tijd dat ik niet moest gaan zeggen dat ze me moet pijpen. En vragen zoals ''wat is je cupmaat'' vind ze al behoorlijk erg. Nu ben ik bang dat als we tijdens 't knuffelen en ik me hand op haar kont/vagina leg, (Gewoon op de broek) Dat ze dan boos word, of raar gaat doen, terwijl ik het wel erg wil. Hebben jullie misschien tips of weten jullie misschien of ik het zou moeten doen of niet. MVG, |
Je gaat van allerlei dingen uit, maar waarom vraag je het haar niet gewoon? Zo van 'goh, zou jij eigenlijk verder willen gaan dan we nu doen?' Dan weet je tenminste of ze het echt niet wil of jij dat alleen maar denkt. (En oja: er zitten nog wel dingen tussen alleen kusjes en knuffelen en pijpen/vingeren. Wellicht wil ze nog niet pijpen, maar wel al iets verder. ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
Praat er met haar over. Wij kunnen een miljoen dingen gokken, maar zij is de enige die er wat van kan zeggen. Wellicht is ze er niet aan toe, wellicht is ze verlegen, wellicht is ze bang dat jij haar vies vindt. Praat er met haar over. Als je een relatie met iemand hebt, moet je ook met diegene kunnen praten over dit soort dingen, zonder dat je elkaar veroordeelt. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind het een beetje vreemd dat je het in een relatie raar zou vinden dat je vriend seksuele dingen met je zou willen doen, ténzij je nog heel jong bent (van die basisschoolrelaties die niet verder gaan dan hand in hand lopen). En nou ja, het zou natuurlijk kunnen dat ze er nog lang niet klaar voor is, maar het lijkt me dat ze dat dat dan wel naar voren komt als je haar ernaar vraagt! |
Zoals al vaak gezegd, praat erover, en doe geen dingen die ze niet wil...
|
Waarom belooft ze dat ze alles zal doen? Als het er op neer komt dat ze het tegen haar zin in gaat doen, lijkt het me voor jou ook niet leuk, hè.
En als mijn vriend mij had gevraagd wat mijn cupmaat is toen we nog niks anders deden dan zoenen en knuffelen had ik dat ook heel raar gevonden. Immers; wat maakt het in godsnaam uit wat voor maten je hebt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |