![]() |
Cadeautje sturen!
Beste mede-mensen,
Vrij recent zat ik er dus aan te denken om mijn lieftallige vriendin een cadeautje te sturen. We hebben in augustus in internet relatie voor een jaar, en ik wil haar graag laten zien dat ik nog langer wil, haha. Mijn vraag aan jullie is vrij stom eigenlijk, hoe krijg ik dit voor elkaar? ik heb geen idee hoe ik een cadeautje in Estonia (estland) kan laten bezorgen :o Ik hou heel veel van haar en ik wil dus ook dat het op de gewenste datum aankomt HELP ME PLEASE >_< Groetjes, Roy |
Er zijn toch zat webshops die ook naar het buitenland verzenden?
|
Als je haar adres hebt en op amazon of iets dergelijks bestelt, komt het makkelijk daar. Anders moet je het per post sturen, maar dat is lastiger om de precieze dag uit te kiezen (of je betaalt gewoon heel veel). Ik zou je minder druk maken om de datum, dat zal ze je namelijk echt wel vergeven ;)
|
Je kan het ook altijd via DHL of zo doen, maar dat is wel vrij prijzig. Succes.
|
dank jullie wel voor de snelle reacties :)
Ik ga eens kijken of ik haar iets kan sturen via een webshop of zoiets dergelijks alhoewel dat lastig word want ik wil natuurlijk wel dat het iets betekent :p bedankt voor de tips, ik zal ze raadplegen en even kijken wat er van komt :) |
Mijn broertje had voor moederdag een mok met zijn foto er op, die verkleurde naar fel en mooi als er warme drank in werd geschonken. Idee? :o
|
hha Grimm das een leuk idee en ik waardeer dat je me het voorlegt
alleen dat is niet het soort cadeau wat ik mijn vriendin wil geven =\ |
Citaat:
|
:D(y)
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |